افکار

مدیر مجموعه نیروی دریایی آمریکا در واشنگتن، مرگ دستکم ۴ نفر در حادثه تیراندازی در این مجموعه را تائید کرده است. هشت نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس و یک نگهبان نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش افکارنیوز، تیراندازی در واحد فرماندهی نیروی دریایی آمریکا در شهر واشنگتن به مرگ دستکم ۴ نفر منجر شده است. حداقل هشت نفر از جمله یک افسر پلیس و یک نگهبان نیز در این حادثه زخمی شده‌اند. این آمار را مدیر این مجموعه تائید کرده، اما همچنان آمارهای متناقضی در این مورد منتشر می‌شود.

پلیس واشنگتن اعلام کرده است که احتمالا دو تیرانداز در این حادثه شرکت داشته‌اند. یک نفر از این تیرانداز‌ها به طبقات‌ پایین‌تر آمده، اما مشخص نیست که بازداشت شده یا خیر. تیرانداز دیگر همچنان احتمالا در طبقه چهارم ساختمان است. وی خود را در یک اتاق محبوس کرده و همچنان به تیراندازی ادامه می‌دهد.







در پی این تیراندازی پروازهای فرودگاه «ریگان» این شهر به حالت تعلیق درآمده است. بالگردهای پلیس و نیروهای امدادی در آسمان شهر و بر فراز محل حادثه به پرواز درآمده‌اند. بالگردهای امداد افراد حاضر در محوطه ساختمان نیروی دریایی را خارج کرده‌اند.



تصاویر از شبکه‌های اجتماعی دریافت شده و مورد تائید کامل نیست

بنا بر اعلام نیروی دریایی آمریکا، در حال حاضر حدود ۳ هزار نفر در این ساختمان حضور دارند. در پی این تیراندازی ۱۰ مدرسه شهر واشنگتن نزدیک به محل حادثه در حالت آمادهباش قرار گرفتهاند. پلیس از افراد حاضر در ساختمان خواسته است در برابر حمله احتمالی موضع بگیرند و از تیررس خارج شوند. منابع خبری همچنین گزارش دادهاند که باراک اوباما رئیسجمهور و چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا مستقیما از روند عملیات اطلاع مییابند.

کد خبر: 263702