به گزارش افکارنیوز، «فؤاد الخفش» در بیانیه‌ای گفت که نزدیک به ۲۱۰ کودک در زندان‌های رژیم اشغالگر اسیر هستند.

وی جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه کودکان فلسطینی در زندان‌های این رژیم و احکام صادره علیه آنها را محکوم کرد و از نهادهای سازمان ملل و مراکز حمایت از کودکان و شورای امنیت خواست تا به مسئولیت اخلاقی و حقوقی خود در قبال این تجاوزات عمل کنند و در حالی که این تجاوزات روز به روز بیشتر می‌شود اما هیچ کس رژیم اشغالگر را به خاطر این جنایت‌ها مجازات نمی‌کند.

وی اشاره کرد آخرین جنایتی که رژیم اشغالگر علیه کودکان مرتکب شد صدور حکم حبس یک سال و نیم علیه دو کودک به نام‌های محمد و ایمن(۱۴ ساله) بود.

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت بازداشت کودکان در منازلشان در نیمه شب و عدم اجازه برای شرکت در امتحانات، بایستی به دادگاه بین‌المللی ارجاع داده شود.

وی در ادامه به کوتاهی تشکیلات خودگردان در ثبت و سندسازی تجاوزات علیه کودکان فلسطینی و عدم مجازات رژیم اشغالگر به خاطر ارتکاب این جنایت و نیز کوتاهی موسسات ویژه کودکان فلسطین در این زمینه اشاره کرد و افزود که اگر این جنایتها در هر جای دنیا غیر از فلسطین اتفاق میافتاد، دنیا ساکت نمیماند اما وقتی در فلسطین رخ میدهد و جنایتکار نیز رژیم صهیونیستی است، جهانیان این جنایتها را نمیبینند.