به گزارش افکارنیوز، تجمع اعتراضی آنها در خیابان مصدق در الدقی قاهره به درگیری با مخالفان اخوان انجامید.

در این درگیری‌ها دو طرف به سوی یکدیگر سنگ پرتاب کرده‌اند که منجر به وارد شدن خسارت به سه خودرو شده‌ و صدای تیر اندازی در این منطقه به گوش رسیده است و حامیان اخوان با حرکت به سوی میدان تحریر، خیابان تحریر در پایین پل الدقی را مسدود کردند و شعار «رابعه العدویه» را سر دادند.

تظاهراتی تحت عنوان «استقامت» و «خاتم المرسلین» وابسته به اخوان نیز به بالای پل فیصل به سوی میدان تحریر رسیده است.

پلیس مرکز «قصر النیل» در کردونیا نیز با توجه به حضور معترضان اخوان دراین منطقه برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کردند و حالت تعقیب و گریز در این منطقه حکم فرما شده است.

این در حالی است که حامیان ارتش نیز برای شرکت در مراسم بزرگداشت روز ۶ اکتبر در میدان تحریر مستقر شده‌‌اند که با توجه به حرکت اعتراضی حامیان اخوان، احتمال درگیری و دخالت نیروهای امنیتی بالا رفته است و نیروهای امنیتی به صورت گسترده در این اطراف میدان تحریر مستقر شده‌‌اند؛ خبرنگار شبکه خبری المیادین میدان تحریر را شبیه به پادگان نظامی توصیف کرد.

ساعاتی پیش و در بدو تظاهرات اخوان در المنیا ۲ معترض اخوانی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که نیروهای امنیتی برای جلوگیری از تظاهرات معترضانی که تلاش داشتند از منطقه رمسیس به میدان تحریر حرکت کنند، به گاز اشک آور متوسل شدند.