به گزارش افکارنیوز، تصاویر آن‌قدر وحشتناک هستند که کسی طاقت دیدن همه آن را ندارد. شبکه‌های تلویزیونی به تازگی فیلمی را منتشر کرده‌اند که در آن ۲۰ نفر در جمهوری آفریقای مرکزی به یک اتوبوس حمله می‌کنند و یک مردم مسلمان را در میان خیابان به قتل می‌رسانند و سلاخی می‌کنند.
کار اما به همین جا ختم نمی‌شود و یکی از این افراد که نام خود را «سگ دیوانه» گذاشته بخش‌های از اعضای بدن این مرد مسلمان از جمله پای او را می‌خورد! یکی از شاهدان عینی به خبرگزاری فرانسه گفته است که مردی را دیده که پس از کندن بازو این مرد به مغازه رفته با خریدن نان به خوردن آن پرداخته است.

شاهدان این صحنه‌ها کاری برای نجات این مرد نکردند و فقط با تلفن‌های همراه خود از این ماجرای وحشتناک فیلم گرفتند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این صحنه وحشتناک باعثفرار و گریه کردن بسیاری از افراد حاضر در این خیابان شد.




حمله به این اتوبوس در محله‌ای مسیحی نشین صورت گرفته و کسی که دست به آدمخواری زده در گفت و گو با رسانه‌ها مدعی شده که این کار را برای انتقام انجام داده است.
حدود ۲۰ نفر اتوبوس حامل مسافران را مجبور به توقف کردند و این مرد مسلمان را پیاده کرده، او را کشته و جسدش را به آتش کشیدند و پس از آن به خوردن اعضای بدنش پرداختند.




از ماه مارس درگیری‌های قومی در جمهوری آفریقای مرکزی بالا گرفته و به خاطر درگیری‌ها میان مسلمانان و مسیحیان یک پنجم جمعیت این کشور آواره شده اند. میشل جوتودیا اولین رییس جمهور مسلمان جمهوری آفریقای مرکزی به دنبال این خشونت‌ها و تحت فشارها از سمت خود کناره‌گیری کرد. سازمان ملل متحد از بروز یک فاجعه انسانی در جمهوری آفریقای مرکزی ابراز نگرانی کرده است. دیلی تلگراف به نقل از نیروهای امدادی حاضر در جمهوری آفریقای جنوبی گزارش داده که این حمله به مسلمانان و آدمخواری تنها مورد در این کشور به حساب نمی‌آید. یکی از نیروهای امدادی گفته است: آنها آدم‌ها را به آتش می‌کشند و بعد به خوردن اعضای بدن آنها می‌پردازند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل هزار نفر تاکنون در درگیری‌های این کشور آفریقایی کشته شده‌اند.