واکنش جهاد اسلامی به حملات جدید صهیونیست‌ها

به گزارش افکارنیوز، خضر حبیب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی هدف قرار گرفتن یکی از مبارزان این جنبش در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی تهدید کرد که به این جنایت اشغالگران در زمان و مکان مناسب پاسخ می دهد.

وی افزود: ما از دشمن صهیونیستی جز شرارت چیزی انتظار نداریم و آن را مسئول کامل کشته شدن مبارز عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین می دانیم؛ جزای جرمشان در راه است و خون ما هدر نخواهد رفت.

رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اسرائیل با نقض مکرر آتش بس تیر خلاص را به آن زده است و ما با دیگر گروه های فلسطینی نمی گذاریم این جنایت بی پاسخ بماند.

در حمله راکتی صبح امروز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی که در شمال نوار غزه در حرکت بود، یک مبارز فلسطینی هدف قرار گرفت که گزارش ها از وخامت حال وی خبر می دهد.

در این حمله دو فلسطینی نیز زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است، یکی از زخمی ها نوجوانی ۱۲ ساله است که از ناحیه زانو مجروح شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تائید این خبر ادعای کرد، احمد سعد، در موشک پراکنی های اخیر علیه اسرائیل مشارکت داشت و قصد حملات بیشتر را در روزهای آینده داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی، سعد را یکی از اعضای بلندپایه جنبش جهاد اسلامی معرفی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سعد مسئول پنج حمله راکتی روز پنجشنبه به شهر ساحلی عسقلان در سرزمین های اشغالی بود.