ادیان نیوزنوشت: خبرگزاری صهیونیستی رژیم اشغالگر، هاآرتص ، در نقل این خبر افزوده: قطع سخنرانی یک مقام اسرائیلی، پیش از این در خارج از کشور توسط گروههای عرب، گروههای ضد اسرائیل و یا دانشآموزان و دانشجویان مسلمانان سابقه داشت، اما این بار در داخل اسرائیل طرفداران حزب چپ، سخنان نتانیاهو را قطع کردند.

بنا بر همین گزارش: نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو در نشست کمیته‌ی عمومی که دوشنبه برگزار شد، در حال ارائه گزارش ملاقات خود با اوباما و بیان نقطه‌نظرات خود بود که فریاد معترضان جناح چپ که منتقد سیاست‌های او در مورد فلسطینی‌ها هستند، بلند شد و سخنرانی وی قطع شد. این گزارش می‌افزاید: سخنرانی نتایاهو یک بار دیگر در نشست فدراسیون‌های یهودی در نیواورلئان که در نوامبر ۲۰۱۰ برگزار شده بود، توسط دانش‌آموزان یهودی مخاطب وی قطع شد.

بنا بر همین گزارش: در حالی که نتانیاهو از نقطه‌نظرات خود در مقابل اوباما مبنی بر عدم امکان بازگشت اسرائیل به مرزهای تعیین شده در قبل از جنگ شش روزه در ۱۹۶۷ بود، یکی از معترضین مقابل او ایستاد و فریاد زد: «اشغال سرزمین فلسطین غیر قابل دفاع است، گرسنگی مردم غزه غیر قابل دفاع است، تخریب خانه‌ها با بولدوزر غیر قابل دفاع است، جا به جایی پناهندگان و خفه کردن اعتراضات غیر قابل دفاع است».

یکی از معترضان به نام آریل وگوسن(Ariel Vegosen) سی ساله، ایستاد و با فریاد گفت: این مهم است که برای من به عنوان یک جوان یهودی، دیگر سخنان نتانیاهو و آن چه در نشست ایپک(AIPAC) مطرح می‌شود، هیچ اثر و نقشی ندارد. وی افزود: من اجازه نمی‌دهم که از ایمان من به عنوان یک سلاح، جهت توجیه سرقت از خانه‌های فلسطینی‌ها و امرار معاش دیگران سوء استفاده شود. وی گفت: یهودیت به من می‌آموزد تا وقتی شاهد ظلم و ستم هستم ایستادگی کنم. بدون ظلم اسرائیل امن‌تر است.

بنا بر همین گزارش: حضار با صدای بلند گفته‌های این جوان یهودی را تأیید می‌کردند و برای او کف می‌زدند. نتانیاهو که سخنانش قطع شده و از پاسخ بازمانده بود گفت: آیا چنین اعتراض‌هایی در غزه نیز صورت می‌گیرد؟ این اعتراضات یعنی در اسرائیل دمکراسی است!
وی بدون اشاره به تخریب خانههای مسلمانان، سرقت اموال آنان، بازداشت و شکنجهی آنان، اخراج و آواره نمودن آنان، افزود: در اسرائیل بیش از یک میلیون مسلمان زندگی میکنند که از فضای دمکراسی در این کشور لذت میبرند(؟!)/موعود