تروریسم تکفیری دشمن تمام ملت لبنان

به گزارشافکارنیوز،المنار اظهار کرد: حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجار هرمل در این کشور را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: این جنایت جدید دلیلی است مبنی بر اینکه تروریسم برای ارتکاب جنایات خود به دنبال دلیل و بهانه نیست و بین نظامیان و غیر نظامیان تفاوتی قائل نمی شود.

در این بیانیه آمده است که این تروریسم دشمن تمام لبنانی ها از هر طیف و منطقه ای است و خطری برای ملت لبنان محسوب می شود. این خطر حتی متوجه تمام کسانی که تلاش می کنند جنایات تروریسم را توجیه کنند نیز می شود.

حزب الله اعلام کرد: ارتش لبنان هر بار از طریق قهرمانی های افسران و سربازان خود بر مقابله با تروریسم تکفیری تاکید می کند و این بار نیز با پیکرهای خود از شهر هرمل دفاع کردند تا این شهر از وقوع یک فاجعه در امان بماند.

در ادامه بیانیه گفته شده است: حزب الله قهرمانی های ارتش را ارج می نهد و این جنایت شنیع و غیر انسانی را محکوم می کند و از دستگاه های امنیتی می خواهد که عاملان این اقدام تروریستی و جنایات مشابه آن را بازداشت و محاکمه کنند.

خاطرنشان می شود شب گذشته یک انفجار انتحاری در مرکز ارتش لبنان در نزدیکی پل العاصی در شهر هرمل رخ داد که بر اثر آن دست کم سه نفر کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.