البته خود این شبکه نیز قادر نیست تایید کند که این فرد واقعا صفیه قذافی بوده است زیرا مقامات لیبی از بیم ردیابی شدن شماره تماس ،خودشان تماس را برقرار کرده اند. به گزارش تلویزیون سی ان ان،صفیه قذافی که تاکنون با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده است،به این شبکه گفت،می خواهد به کسانی که در خصوص مرگ پسرش سیف العرب شک دارند،جواب دهد.وی گفت،پسرش هرگز نماز شب را ترک نمی کرد.ما هر روز شاهد حملات هوایی هستیم.این حملات موقع نماز شب شروع می شوند.

چهار راکت به یک خانه اصابت کرد.

من آنجا نبودم ولی ای کاش بودم با پسرم می مردم. آنها دنبال بهانه می گردند تا معمر را هدف قرار دهند. او چه کرده است که مستحق چنین رفتاری است؟ خبرنگار سی ان ان سوال کرد، آیا احساس می کنید که شما و همسرتان شخصا هدف حملات ناتو هستید؟ صفیه قذافی پاسخ داد، فرزندان من غیرنظامی هستند و هدف قرار گرفته اند. آنها ربطی به این قضایا ندارند. من خواستار محاکمه ناتو هستم. آنها پسرم و دیگر لیبیایی ها را کشته اند. آنها ما را تحقیر کرده اند. آنها جنایت جنگی مرتکب شده اند و ما را به دزدیدن میلیاردها از مردم لیبی متهم می کنند.

اما وجدان اجازه چنین کاری به ما نمی دهد. چهل کشور علیه ما هستند. وی افزود، زندگی دیگر ارزش ندارد.

من دیگر از زندگی چه می خواهم؟ همه آنچه که من می خواهم، این است که حقیقت برملا شود. با کمک خدا ما پیروز می شویم و در کنار مردم لیبی زندگی می کنیم و می میریم. در پایان، تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد.