این روزنامه به نقل از چند مسئول آمریکایی که طبق معمول نامشان ذکر نشده است نوشت: این افراد ایرانی متخصص در سرکوب معترضان می باشند و اکنون نیز مشغول آموزش نیروهای امنیتی سوریه می باشند.

به گزارش بی باک، در ادامه این گزارش آمده است: آنها با خود تجهیزات بسیار پیشرفته ای به سوریه آورده اند و می توانند بر کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک تسلط داشته باشند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه مدعی شد: اغلب این نیروهای متخصص ایرانی زیر نظر سپاه پاسداران می باشند.

گفتنی است بعد از گسترده شدن موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و شمال آفریقا و در خطر افتادن امنیت نظام سلطه بویژه رژیم صهیونیستی و رقم خوردن شرایطی نامناسب برای کشورهای غربی و دیکتاتوران دست نشانده غرب در کشورهای اسلامی، استکبار که به خیال خام خود پشت پرده این تحولات گسترده صرفا قدرت نظامی ایران خوابیده است سعی دارد تا با اجیر کردن نیروهای سلفی در کشورهای دوست ایران و حامی مقاومت، به گونه ای مقامات کشورمان را تحت فشار قرار دهد.

این در حالی است که تجربه بیش از سی سال ملت ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به پیشرفتهای چشمگیر آنهم بدون کرنش در مقابل دولتهای غربی، بزرگترین عامل صدور انقلاب اسلامی ملت ایران به سایر کشورها می باشد و اینکه غرب بخواهد با فراهم کردن زمینه های اغتشاش در کشورهایی امثال سوریه و شانتاژ رسانه ای اینچنینی مانع از گسترده شدن موج بیداری اسلامی شود، تنها اتلاف وقت و هدر دادن انرژی خود می باشد. بلکه کشورهای غربی چاره ای ندارند تا به خواست ملتها احترام بگذارند و خوی استکباری و چپاولگری خویش را کنار بگذارند.