دستور آماده باش نتانیاهو به ارتش برای حمله به ایران

به گزارشافکارنیوز،پایگاه خبری شبکه پرس تی وی اظهار کرد: " بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم اسرائیل به ارتش دستور داده است برای یک حمله نظامی احتمالی در سال جاری به تاسیسات هسته‌ای ایران به آماده سازی خود ادامه دهد.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتز در روز چهارشنبه(۲۸ اسفند، ۱۹ مارس)، تل‌آویو بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار از بودجه امسال خود را برای آماده‌سازی حمله به ایران اختصاص داده است.

لفاظی‌های جنگ طلبانه از سوی تل‌آویو در حالی مطرح می شود که در مذاکرات غرب با تهران بر سر مسئله انرژی هسته‌ای ایران موجی از پیشرفت‌ها مشاهده می‌شود.

ایران و قدرت‌های جهانی آخرین دور مذاکرات بر سر مسئله هسته‌ای تهران را روز چهارشنبه در وین در حالی به اتمام رساندند که هر دو طرف این مذاکرات را مفید و سازنده توصیف کردند.

ایران و شش قدرت جهانی شامل روسیه، چین، فرانسه، انگلیس، امریکا و آلمان، ۳ آذر(۲۴ نوامبر ۲۰۱۳) در شهر ژنو در کشور سوئیس به توافقی رسیدند که زمینه را برای حل و فصل مناقشه غرب بر سر مساله هسته‌ای ایران هموار می کند.

بر اساس این توافق که اجرای آن از(۳۰ دی، ۲۰ ژانویه) آغاز شده است، ایران پذیرفت طی شش ماه بخشی از فعالیت‌های انرژی هسته‌ای خود را محدود کند و در مقابل این شش کشور قبول کردند در این مدت تحریم هسته ای جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال نکنند و برخی تحریم ها را نیز کاهش دهند.

رژیم اسرائیل به دفعات ایران را بر سر مسئله هسته‌ای این کشور تهدید به حمله نظامی کرده است.

آیت الله "سید علی خامنهای" رهبر جمهوری اسلامی ایران هشدار دادهاند که این کشور در صورت حمله نظامی اسرائیل به تاسیسات هستهای، شهرهای تلآویو و حیفا را ویران خواهد کرد.