افشای دروغی که اوباما می گوید

به گزارش افکارنیوز، بیل استیل از کالیفرنیا گفت: «مردم آمریکا به تدریج در می‌یابند که برای اولین بار در طول تاریخ نمی‌توانند برای شنیدن حقیقت به دولت کنونی اعتماد کنند.»

استیل تصریح کرد: «در سال‌های گذشته تنها یک دروغ رئیس جمهور آمریکا برای چند هفته تیتر اول خبرها می‌شد اما در سال گذشته افشا شد که دولت بارها به مردم آمریکا دروغ گفته است و مردم سرانجام اکنون به این موضوع پی می‌برند.»

وی اظهار داشت اکثر مشاغل ایجاد شده طی دوره‌ی بهبود اقتصادی در آمریکا نیمه‌وقت بوده و یا حقوق پایینی داشته‌اند و گزارش‌های «اداره‌ی آمار مربوط به کار در امریکا» نیز این حقیقت را تایید می‌کند.

وی گفت آمریکایی‌های بیکاری که دیگر از مزایای مربوط به نداشتن شغل بهره‌مند نیستند جزو افراد بیکار محسوب نمی‌شوند و همین امر آمار واقعی بیکاری را تحت شعاع قرار می‌دهد.

پرس تی وی: یک نظرسنجی اخیر موسسه‌ی «گالوپ» حاکی از آن است که بیکاری، دولت ناکارآمد و وضعیت اقتصادی از جمله‌ی مهمترین مشکلاتی است که مردم آمریکا با آن روبرو هستند. بر این اساس، ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان، بیکاری، ۱۹ درصد، دولت ناکارآمد و ۱۷ درصد اقتصاد را مشکل اصلی اکثر مردم آمریکا دانستند.