سوء‌استفاده جنسی خاخام صهیونیست از کودکان

به گزارش افکارنیوز، یک مسئول پلیس آمریکا از بازداشت یک گروه در پرونده فساد اخلاقی در ارتباط با کودکان و سوء استفاده جنسی از آنها خبر داد.

وی در کنفرانسی مطبوعاتی افزود: این گروه شامل یک خاخام، یک نیروی پلیس، یک نیروی امدادگر به همراه رئیس یک گروه پیشاهنگی است.

این مسئول پلیس آمریکا هیچ گونه جزئیات بیشتری را درخصوص با این پرونده فساد اخلاقی ارایه نکرد. پیش از این نیز خاخام های صهیونیست در آمریکا با پرونده های فساد مالی و تجارت اعضای انسان روبرو بودند.

در همین ارتباط، شماری از خاخام‌های صهیونیست هفته گذشته در آمریکا بازداشت شدند و مظنون هستند که از سه نهاد خیریه مشهور صهیونیست‌ها در آمریکا میلیون‌ ها دلار سرقت کرده‌اند.

این پرونده " یک رسوایی بزرگ " توصیف شده و یکی از متهمان خاخام شموئیل هیلر یکی از مهمترین شخصیت‌های یهودی در آمریکا است که مظنون به سرقت حداقل هشت میلیون دلار است. دوسال پیش نیز مسئولان آمریکایی از دخالت یک خاخام در تجارت اعضای انسان در این کشور خبر داده بودند.

این خاخام به نام " یتسحاق روزنبوم " در دادگاه در شهر نیوجرسی آمریکا اعتراف کرده بود که در تجارت اعضای بدن انسان دست داشته است.