هلاکت بیش از ۳۰۰ تروریست در عراق

به گزارشافکارنیوز،شبکه تلویزیونی سوریه اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ تروریست عضو گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) و دیگر گروههای تروریستی در حملات دیروز نیروی هوایی، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی عراق در چند منطقه به هلاکت رسیدند.

حدود ۲۵ خودروی مسلح حامل تروریسته‌ا نیز در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه در حمله هوایی منهدم شدند و همه سرنشینان این خودروها به هلاکت رسیدند.

" نادیه عبیدی " خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت: نیروی هوایی، سازمان مبارزه با تروریسم، نیروهای نخبه، گردانهای دلاوران امید، گروه‌های موسوم به " ای داعش ما می آییم " و گروه‌های موسوم به «دسته های صلح» به حملات خود به مکان‌های تجمع و مخفیگاه‌ها و کاروان‌های باندهای داعش، طریقت نقشبندی و هسته‌های تروریستی در موصل، صلاح الدین، الانبار، دیاله و شمال بغداد ادامه می دهند.

این عملیات به پاکسازی ضلوعیه، اطراف پالایشگاه بیجی، همه مناطق سامرا، وادی العظیم، اسحاقی، محطه، جلولا و سعدیه و انهدام ۶۷ خودروی مسلح و هلاکت ۲۵۰ تروریست از جمله احمد پسر عزت الدوری(معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق) و ۵۰ نفر از سرکرده های ارتش موسوم به ارتش طریقت نقشبندی و آزادی ۱۸۷ شهروند منجر شد که گروههای تروریستی آنها را ربوده بودند.

همچنین مخفیگاه شماری از تک تیراندازان در حمیره در جنوب فلوجه منهدم شد.

" علی الشلاه " رئیس کمیسیون فرهنگی و رسانه ها در پارلمان عراق گفت: " راه حل در نیروهای مسلح و داوطلبان ملت عراق است. صدها هزار نفر داوطب شده اند و چندین لشکر در این دو روز گذشته تشکیل شده است و به خواست خدا پیشقراولان این نیروها را به زودی خواهید دید که از تکریت آغاز خواهد شد که برخی مناطق به کنترل نیروهای امنیتی در آمد و نوبت موصل نیز خواهد رسید. "

عبیدی افزود: هواپیماهای ارتش عراق همچنین به کاروانی متشکل از ۲۴ خودروی مسلح که راهی مرزها با سوریه بودند حمله و این خودروها را منهدم کردند و همه افراد داخل خودروها را در شمال گذرگاه مرزی ولید به هلاکت رساندند.