محمد البرادعی که با حضور در برنامه ای در تلویزیون اون تی وی مصر سخن می گفت به مجری برنامه گفت که تلاشهای تبلیغاتی ش را متوقف نکرده است اما چون در انتظار روشن شدن سرنوشت کشور است هنوز تبلیغاتش را به طور جدی آغاز نکرد.

به گزارش پایگاه خبری المحیط، البرادعی با بیان اینکه در چارچوب تبلیغات انتخاباتی دیدارهایی را با برخی گروهها دارد و گاه نیز در برخی شبکه ها حاضر می شود افزود: یکی از دلایل تبلیغات کمرنگ این است که هنوز برنامه تبلیغاتی اش نهایی نشده است و همچنین معقول نیست که در سایه ابهامات موجود در عرضه سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ کشور از برنامه جامع تبلیغاتی سخن گفت زیرا نامزدی که می خواهد مورد قبول مردم باشد باید برنامه های منطبق با واقعیت جامعه و پاسخگو به خواسته های و آرزوهای مردم ارائه دهد.

وی افزود که سعی دارد در روزهای آینده با سفر به شهرها وروستاها و دیدار با گروههای مختلف مردم برنامه انتخاباتی اش را پیگیری کند تا از این طریق مردم بدانند کسی که در انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شود یکی از جنس خودشان است. البرادعی یکی از برنامه های خود را دیدار با مسئولان موسسات بین المللی، سرمایه گذاران مختلف و مسئولان صندوق بین المللی پول عنوان کرد و افزود هدفش از انجام این دیدارها تشویق این موسسات و سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در مصر است.

وی ادامه داد: هر چند به دلایل امنیتی هنوز در برخی از خیابانهای کشور موانع امنیتی در برابر مردم قرار دارد اما دستاورد مهم انتفاضه اخیر این است که توانست دیواری را که در مسیر پیشرفت در کشور مانع شده بود فرو بریزد . مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت در حال حاضر ۱۵ هزار نفر داوطلب برای عضویت در ستاد انتخاباتی اش وجود دارند اما دوستانش برای استفاده از توان این میزان نیرو و سازماندهی مناسب آنان در حال برنامه ریزی هستند.