داعشی ها در محاصره نیروهای مردمی

به گزارش افکارنیوز، یک منبع امنیتی در استان کرکوک بیان کرد: جنگنده های سوخو ۲۵ بامداد امروز طی عملیاتی در منطقه الزاب در الحویجه در ۶۵ کیلومتری جنوب غرب کرکوک یک پل ارتباطی میان منطقه الزاب با صلاح الدین را هدف قرار دادند.

این منبع تاکید کرد: حمله به این پل خسارات زیادی به داعشی وارد کرد.

در همین حال یک منبع امنیتی در صلاح الدین اعلام کرد: پایگاه اسپایکر در معرض هجوم قوی از سوی داعش قرار گرفت و درگیری هایی در اطراف این پایگاه رخ داد. نیروهای هوایی ضمن انهدام ادوات داعشی ها بسیاری از آنها را به هلاکت رساند.

به گفته این منبع درگیری‌ها هنوز ادامه دارد و نیروهای کمکی از سامراء اعزام شده اند و نیروی هوایی پوشش مناسبی برای نیروی زمینی ایجاد کرده است.

این منبع بیان کرد: صدها تروریست وابسته به گروهک داعش در نزدیکی پایگاه اسپایکر در محاصره نیروهای امنیتی و مردمی قرار گرفته‌اند.

فاضل برواری فرمانده یگان موسوم به طلایی عراق اعلام کرد: نیروهای طلایی به دنبال پاکسازی تکریت و حرکت به سوی موصل برای آزادی آن از لوثداعش هستند.

وی افزود: نیروهای طلایی تلفات سنگینی به داعشیها وارد کردهاند و تکریت به شکل کامل آزاد خواهد شد تا پس از آن به سمت موصل برای آزادی آن حرکت کنند. ما در راستای پایان دادن به وجود داعش در عراق حرکت میکنیم. ما با آنها در هر نقطهای مبارزه خواهیم کرد.