۲۱۰ بار حمله به غزه طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارشافکارنیوز،رسانه های خبری فلسطین اظهار کردند: سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، هواپیماهای این رژیم ۲۱۰ بار غزه را آماج حملات خود قرار داده اند که از این تعداد ۵۰ حمله شب گذشته تا کنون صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، از جمله اهدافی که رژیم صهیونیستی بمباران کرده است، ۸۱ پایگاه مربوط به شلیک موشک، تونل ها و مراکز فرماندهی جنبش حماس و دفاتر وابسته به موسسات دولتی است.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صبح امروز جمعه شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به یک پمپ بنزین در شهر اشدود واقع در جنوب اسرائیل منجر به زخمی شدن تعدادی از اسرائیلی ها شد.

بامداد امروز جمعه همچنین در جریان بمباران منزل یک فعال جنبش جهاد اسلامی در رفح واقع در جنوب نوار غزه، ۶ غیر نظامی از جمله یک زن به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی گفتند که این منزل متعلق به خانواده «عبد الرزاق غنام» عضو برجسته گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی است.

از سوی دیگر یک مسئول پزشکی فلسطین اعلام کرد که یک پزشک فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران هوایی یک واحد آپارتمان مسکونی در منطقه تل الهوی در جنوب غربی شهر غزه به شهادت رسید.

نیروهای اشغالگر اسرائیل امروز جمعه نیز یک جنایت جدید را رقم زده و با بمباران یک منزل چهار طبقه در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، ۵ فلسطینی را شهید و ۱۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه طی چهار روز گذشته از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به ۹۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶۰ نفر رسید.

از سوی دیگر گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را به «نبرد طولانی» تهدید کرد.

ابو عبیده سخنگوی گردان های القسام گفت: ما خودمان را برای نبرد طولانی با دشمن آماده کرده ایم و بر خلاف گفته های مقامات اسرائیل، این جنگ به مدت یک هفته یا ۱۰ روز نخواهد بود بلکه این جنگ برای هفته های طولانی خواهد بود.