اینجا غزه است، صدای محمود عباس از قطر می آید
گروه بین الملل، روز یکشنبه خونین ترین روز غزه در طول ۱۳ روز جنگ با اسراییل بود. با این حال محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی در قطر درباره مواضع این تشکیلات راجع به غزه سخن گفت. او روز گذشته از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا جلسه ای فوق العاده برای بررسی اوضاع غزه برگزار کند و اعلام کرد تعداد کشته ها در روز سیزدهم به ۴۳۸ نفر رسیده است.

به گزارشافکارنیوز، او در یک سخنرانی تلوزیونی از دوحه پایتخت قطر بیان کرد: موقعیت اخیر غیر قابل تحمل است او حملات اسراییل را جنایت علیه بشریت دانست.

با این حال در فضای مجازی انتقادات زیادی به محمود عباس صورت گرفته است. فعالان فضای مجازی در فلسطین بیان کرده اند در حالی مردم غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی هستند که عباس برای تعطیلات تابستانی خود به قطر رفته و از آنجا برای مردم کشورش سخنرانی می کند.

آنطور که رسانه ها بیان کرده اند ف روز گذشته خونین ترین روز جنگ میان اسراییل و غزه بوده است. برای اولین بار در طول ۱۳ روز گذشته ف اسراییل نیز با تلفات نظامی همراه بوده و ۱۳ سرباز اسراییلی در غزه به هلاکت رسیدند. از طرف دیگر تعداد کشته ها در غزه نیز به ۴۳۸ نفر رسید و حملات شدید و بمباران های هوایی رژیم صهیونیستی در شرایطی ادامه پیدا کرد که بسیاری از مردم در سراسر جهاندر اعتراض به این حرکات به خیابانها ریخته و علیه جنایت صهیونیست ها تظاهرات کردند.