یک سرهنگ رژیم صهیونیستی زخمی شد

به گزارش افکارنیوز، «کانال ۲» تلویزیون رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داد سرهنگ «روعی لوی» معاون شناسایی فرمانده تیپ گولانی ارتش این رژیم در میان زخمی‌های عملیات در منطقه «شجاعیه» است.

لوی ۳۵ ساله در جریان کمین روز یکشنبه نیروهای مقاومت به تانکی که او در آن حضور داشته، به شدت مجروح و به مرکز درمانی «شبا» در منطقه «تل هشومر» منتقل شده است. بنا بر این گزارش‌ها، با وجود آنکه حال وی نسبت به روز گذشته اندکی بهبود یافته، اما وضعیت وی همچنان وخیم گزارش شده است.

در جریان عملیات رژیم‌صهیونیستی در منطقه «الشجاعیه» بیش از ۱۰۰ غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند. در مقابل، دستکم ۶ تن از نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی در کمین نیروهای مقاومت کشته، تعداد نامشخصی زخمی و یک نفر نیز به اسارت درآمده است.

کانال ۲ تلویزیون رژیم‌صهیونیستی در گزارشی در سایت عبری زبان خود اذعان کرده است که اسرائیل در عملیات اخیر «ضربات سنگینی خورده و دچار تلفات بالایی» شده است.

در جریان عملیات زمینی رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه، «رسان علیان» فرمانده تیپ گولانی نیز زخمی شده بود. هرچند که دیروز گزارش‌هایی از مرگ وی بر اثر شدت جراحات منتشر شد، رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که وی از بیمارستان مرخص شده است.

از آغاز عملیات صهیونیست‌ها در نوار غزه، تاکنون دستکم ۲۵ نظامی این رژیم کشته و ده‌ها تن زخمی شده‌اند. سرویس‌های امنیتی رژیم‌صهیونیستی به شدت در برابر انتشار اخبار منفی مقاومت کرده و آمار تلفات ارتش را با تأخیر منتشر می‌کند.

صهیونیست‌ها تا امروز اخبار مربوط به اسارت یک نظامی خود را تکذیب کرده و به رسانه‌های خود نیز اجازه انتشار گزارش‌های مربوط به وی را نداده بودند. ارتش اسرائیل نهایتا ساعتی قبل تحت فشار رسانه‌ای، خبر مفقود شدن او را تایید کرد.

هویت تایید شده از طرف ارتش رژیم صهیونیستی منطبق با کسی است که حماس اعلام کرده است که وی را به اسارت گرفته است.