تظاهرات ضد صهیونیستی مقابل سازمان ملل

به گزارش افکارنیوز، صدها نفر از هواداران فلسطین روز گذشته(شنبه) با تجمع در منهتن نیویورک علیه حملات اسرائیل در غزه به تظاهرات پرداختند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان با تجمع در میدان «کلمبوس» به سوی دفتر سازمان ملل حرکت کردند. یکی از حاضرین در این تظاهرات در گفت‌و‌گویی کوتاه گفت: «در غزه عدالت رعایت نشد.»

در این تظاهرات ضد اسرائیلی مردم خواهان پایان کمک‌های آمریکا به اسرائیل شدند و در ضمن از سران تل‌آویو درخواست کردند تا به محاصره غزه پایان دهد.

برخی دیگر از معترضین آشکارا اعلام کردند که کشوری به نام اسرائیل حق زیستن و ماهیت ندارد.

یکی از معترضین در این باره گفت: «اسرائیل پول، قدرت، قدرت سیاسی خلاصه همه چیز دارد اما آن‌ها در فکر یک گزینه هستند و آن همانا کشتن مردم است.»

«رولا یوسف»، در این زمینه گفت: «پول مالیات ما به دست اسرائیل برای ادامه نسل‌کشی می رسد. بچه های بیگناه غزه با بمب‌های اسرائیل قتل عام شدند در حالی که آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است.»

یک ایرانی حاضر در این تظاهرات نیز گفت: «صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند و حال اسرائیل در تلاش برای اشغال غزه است. آمریکا و اسرائیل باید محاصره غزه را خاتمه دهند.»

به گزارش این منبع خبری، تظاهرات دیگری نیز روز گذشته در دیگر شهرهای آمریکا، پاریس و برلین رخ داد و صدها معترض علیه اسرائیل شعار سر دادند و حتی لقب «خوک» را به رژیم اسرائیل دادند.

روز گذشته هزاران معترض به اسرائیل در اطراف کاخ سفید تظاهرات کرده و خواهان برقراری صلح پایان نبرد غزه شدند.

در دیگر تظاهرات صورت گرفته در شهرهای آمریکا پیر و جوان شعار سر دادند: «اسرائیل از فلسطین بیرون برو».

در برلین نیز صدها معترض فریاد سر دادند:صهیونیستهای بزدل و خوک از لانههای خود بیرون بیایید تا با شما بجنگیم.