دیگ جوشان زمین. سازمان جهانی هواشناسی معتقد است که علت گرمای هوا را می توان در امواج جوی و همین‌طور آب شدن یخ های قطب شمال دانست. اما انگار جنگ و آتش در زمین را هم باید به این علت‌ها اضافه کرد.

برخورد سیاسی آمریکا با موضوع حقوق بشر در کشورهای مختلف سبب شده که کشورهای جهان به دولتمردان آمریکا توصیه کنند به خواست مردم خود توجه کنند و به وقایع رخ داده در کشور خود رسیدگی کنند.

آنگلا مرکل نخست وزیر آلمان با اشاره به تحولات جاری در اوکراین، روسیه را به تحریم بیشتر تهدید کرد.

نشانه‌گیری برای شکار پرنده صلح. گروه تروریستی داعش وابسته به آمریکا است که هدف آمریکا از به وجود آوردن چنین گروهی از بین بردن صلح و ثبات در منطقه است.

معماری با گلوله و جنگ. در چند سال اخیر، رژیم صهیونیستی با جنایات خود در غزه، برای اشغال کامل فلسطین رویا پردازی می‌کند

لباس جدید پادشاه. اوباما پنجشنبه با کت و شلوار جدیدی که توسط یک کمپانی مد طراحی شده بود حاضر شد.

پیتر کینگ در گفت و گو با نیوز مکس در مورد کت و شلوار طراحی شده اوباما اعلام کرد که هیچ معذرت خواهی از جانب رئیس جمهور پذیرفته نیست.

«حدس می‌زنم فقط ما نیستیم که سربازان کم سن و سال تربیت می‌کنیم». اشاره کاریکاتوریست به حادثه مرگیاری است که طی آن یک دختر ۹ ساله آمریکایی که در حال آموزش تیراندازی با اسلحه آریزونا بود، در میدان مربی خود را کشت.

این روزها موج شدید انتقادات از سوی دموکرات ها و جمهوری‌خواهان علیه اوباما مطرح می شود، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا گفته است هیلاری کلینتون شاید نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات بعدی نباشد.

در جنگ پنجاه روزه غزه، حدود ۲۱۴۳ تن از فلسطینیان از جمله حدود ۵۸۰ کودک بی‌گناه کشته شدند.