برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در نیویورک

به گزارش افکارنیوز، شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، تعدادی از شهروندان آمریکایی امروز در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار توقف تجاوزات اسرائیلی در اراضی فلسطینی شدند.

معترضان و فعالان آمریکایی در تظاهرات امروز خود پلاکاردهایی در دست داشتند که شعارهای ضد اسرائیلی درج شده بود و در آن خواستار اقدامات فوری سازمان ملل در قبال اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین با توجه به برگزاری نشست امروز مجمع عمومی سازمان ملل درباره تغییرات آب و هوایی، خواستار دخالت فوری سازمان ملل برای جلوگیری از اقدام رژیم صهیونیستی در قطع درختان زیتون، بستن آب به روی فلسطینیان و استفاده از سلاح‌ها و بمب‌های شیمیایی در غزه شدند.

این تظاهرات در نزدیکی مقر سازمان ملل و قبل از برگزاری نشست امروز مجمع عمومی در نیویورک به منظور بررسی کاهش درجه دمای زمین و کاهش خطرات زیست محیطی، برگزار شده است.

شصت و نهمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل از سه شنبه بیست و پنجم شهریور، شانزدهم سپتامبر آغاز به کار کرد. نشست های عالیرتبه مجمع عمومی از بیست و چهارم سپتامبر آغاز و تا بیست و یکم اکتبر ادامه خواهد یافت. بیش از یکصد و چهل نفر از رهبران و سران دولت ها و شمار بسیاری از روسا و نمایندگان نهادهای بین المللی و غیردولتی در این نشست ها شرکت خواهند کرد.