بیگانگان فضایی بر فراز «بی. بی. سی»!

شاهدان ویدیویی که به تازگی در لندن گرفته شده است ادعا می کنند که سه شیء پرنده ناشناس بر فراز یکی از ساختمانهای "بی. بی. سی" پرواز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم که روز جمعه گرفته شده است نشان می دهد که این اشیای پرنده به صورت سه نقطه نورانی در میان ابرهای آسمان بالای ساختمان شماره ۱ رادیو " بی. بی. سی " در خیابان " گریت پورتلند " به پرواز در آمده اند.

براساس گزارش تلگراف، کاربری که این فیلم را بر روی " یو تیوب " گذاشته در این خصوص نوشته است: " چه کسی می تواند توضیح دهد که این نورها روی زمین چه کار می کنند؟ "

علاوه بر این ویدئو، دو فیلم دیگر نیز در نقاط مختلف لندن تهیه شده اند که این سه نقطه نورانی را نشان می دهند. پل برج لندن، یکی از مناطقی است که روز جمعه سه شیء نورانی ناشناخته در بالای آن رویت شده اند.

بسیاری از کاربران یوتیوب معتقدند که این فیلمها جعلی هستند و فعلا خبری از بیگانگان فضایی نیست.

انگلیس یکی از معدود کشورهایی است که بحثموجودات فضایی در آن بسیار داغ است. به طوریکه از دهه ۴۰ میلادی تاکنون ادعاهای بسیاری درباره مشاهده یوفوها در آسمان این کشور مطرح شده و حتی مورد توجه وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم نیز بوده اند.

در طول دو سال گذشته، دولت انگلیس یکسری اسناد محرمانه را در مورد حضور بیگانگان فضایی بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۲۰۰۰ منتشر کرده است.

برپایه بعضی از این اسناد، وینستون چرچیل در ۲۶ جولای ۱۹۵۲ از وزیر امور خارجه خود رسما اطلاعاتی را درباره UFO ها یا همان بشقاب پرنده های بیگانگان فضایی خواسته است.

پس از جمع آوری این اطلاعات، نخست وزیر وقت انگلیس دستور داد که تمام این اسناد به دو دلیل اصلی ترس از "تشویش اذهان عمومی" و "ایجاد تزلزل در ایمان به کلیسا" محرمانه شوند.