افسر صهیونیستی: عباس در مبارزه با حماس با ما هماهنگی می کند!
گروه بین الملل -

" اور هیلر " افسر برجسته صهیونیستی اظهار داشت مواضع " محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برخلاف تهمت های علنی برخی اطراف صهیونیستی به وی، هنوز تغییر نکرده است و وی با هرگونه عملیات تروریستی مخالف و از سرویس های امنیتی خواستار مبارزه با گروه های تروریستی و حماس شده است.

به گزارشافکارنیوز؛ هیلر در گفتگو با کانال دهم تلویزیون عبری زبان مخصوص مسائل نظامی مدعی شد عباس در رسانه ها اظهاراتی علیه رژیم صهیونیستی بیان می کند اما در واقع به سرویس های امنیتی دستور می دهد که حماس را مورد حمله قرار دهند، عملیاتشان را ناکام بگذارند و با ارتش صهیونیستی همکاری کنند.

وی مدعی شد نباید بر سخنان ابومازن در رسانه ها زود قضاوت کنیم؛ چرا که او همچنان با شکل گیری انتفاضه مخالف است و به طور محرمانه به سرویس های امنیتی دستور به حمله به حماس و گروه های تروریستی و ناکامی عملیاتشان می دهد. هیلر ضمن بعید دانستن وجود هرگونه نشانه ای برای شکل گیری انتفاضه سوم عنوان کرد انتفاضه معیارهایی دارد که ارتش و شاباک از آن ها با خبر هستند. این معیارها براساس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات در سراسر کرانه باختری، نسبت خسارت های بشری صهیونیست ها، افزایش عملیات و میانگین هشدار ها سنجیده می شود.