برآشفتگی صهیونیستها از عملیات شهادت طلبانه قدس

به گزارشافکارنیوز،موآف فاردی گزارشگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: بنیامین نتانیاهو{نخست وزیر رژیم صهیونیستی} عملیات قدس را حاصل اقدامات حماس و همچنین محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در تحریک فلسطینیها علیه اسرائیل می داند. اقداماتی که جامعه جهانی آن را نادیده گرفته است.


گزارشگر صهیونیست افزود: رهبران احزاب راستگرا واکنش شدیدی در پی این عملیات نشان دادند. نفتالی بنت، رییس حزب " خانه یهودی " و اروی آریل، وزیر مسکن اسراییل خاطرنشان کردند که محمود عباس درعمل علیه تل آویو اعلام جنگ کرده است و یوفال اشتاینتس، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی، نیز رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را مسوول عملیات قدس می داند.

دیگر وزیران رژیم اسراییل نیز از نتانیاهو خواستند با اجرای عملیات گسترده آنچه که آن را به زعم خود تروریسم خواندند، در قدس ریشه کن کند.

گزارشگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: با وجود واکنش های انفعالی مسوولان اسراییلی در واقع راه حل سحر آمیزی برای مقابله با این قبیل اقدامات در قدس وجود ندارد.

در حال حاضر برنامه ای برای مقابله با این اقدامات در محافل سیاسی مطرح نشده است.

گزارشگر صهیونیست افزود: در واقع نهاد مشخصی که حملات مسلحانه اخیر علیه اسراییلی ها را در کرانه باختری محدود کند، وجود ندارد.

وی گفت: عملیات اخیر نتیجه فعالیتهای داوطلبانه و مستقل مردم فلسطین در قدس است.