به گزارش برنا در میان آگهیهای تبلیغاتی هر نوع ترفند و تبادل اطلاعاتی را می توانید با پرداخت هزینه ای به صورت آنلاین در یافت کنید.

این بار شخصی با ارسال ایمیل مدعی شده که پکیجی ارائه داده که راه حل های دریافت وام بدون بهره و یا با بهره ۳-۴ را به شما آموزش می دهد و افراد می توانند تنها تا پایان سال ۹۰ از این ترفند و روش استفاده کنند.

آگهی دهنده مدعی شده برای ثروتمند شدن می توانید این وام های میلیونی را در زمانی اندک از بانک ها تقاضا کنید و افراد بسیاری این راه را رفته اند!

همچنین این فرد گفته است راه حل ارائه «طرح موفق به دریافت وام» از بانک‌ها را در محصول اینترنتی خود ارائه می دهد و وعده پولدار شدن در زمان کوتاه را تنها با دریافت ۲۰ هزار تومان به مخاطب می دهد.

گاهی برخی آگهی های تبلیغاتی از ادبیات کودکانه ای برای ارائه تبلیغ خود و مجاب کردن آگهی خود بهره می برند و معلوم نیست مخاطب خود را چگونه دیده اند و در مقابل متاسفانه برخی کاربران هم این راه را می روند.

حال این سوال مطرح است که آیا ارگان خاصی مسوول بررسی و پیگیر موضوعاتی از این دست می شود و آیا کسی از این راه توانسته از امکانات دولتی تنها برای پولدار شدن استفاده کند؟