سانسور شدید از وضعیت بیماری ملک عبدالله

به گزارشافکارنیوز،پایگاه خبری احرار الحجاز اظهار کرد: درحالی که وضعیت جسمی پادشاه عربستان رو به وخامت رفته و هم اکنون حتی تنفس او از طریق لوله صورت می‌گیرد، یکی از فعالان عربستانی در فضای مجازی با نام مستعار " مجتهد " در جدیدترین مطلب خود نوشته است که خبرهای مرتبط با ملک عبدالله به شدت سانسور شده و به هیچ کس غیر از " سلمان بن عبدالعزیز " و " مقرن بن عبدالعزیز " آن نیز به مدت چند دقیقه اجازه ملاقات با پادشاه داده نمی‌شود.

وی در یکی از تؤیت‌های خود نوشته است: " خالد التویجری " رئیس دربار سعودی و " متعب بن عبدالله " پسر پادشاه به شدت خبرهای مربوط به وضعیت پادشاه را سانسور می‌کنند و پس از متصل کردن لوله تنفس به او، هیچ شخصی غیر از سلمان و مقرن با ملک عبدالله ملاقات نکرده است، همچنین از مهمانان در محل از پیش آماده شده‌ای پذیرایی می‌شود.

مجتهد ادامه داده است که فعالیت‌های مخالفان " متعب بن عبدالله " آغاز شده است اما التویجری به دلیل متصل شدن لوله تنفس به پادشاه دیگر نمی‌تواند برای بهتر کردن شرایط متعب بیانیه‌ای از زبان پادشاه صادر کند.

پایگاه خبری احرار الحجاز نوشت که علی رغم ملاقات " سلمان بن عبدالعزیز " و " مقرن بن عبدالعزیز " و برخی دیگر از شاهزادگان سعودی با پادشاه، هیچ تصویری از این دیدار‌ها منتشر نشده است و این خود ابهام و سوالات زیادی را در خصوص سرنوشت ملک عبدالله ایجاد می‌کند.

ملک عبدالله پنجمین فرزند عبدالعزیز بنیانگذار عربستان سعودی است که به پادشاهی رسید. درگذشته انتقال قدرت در عربستان از برادری به برادر دیگر بر اساس سن صورت میگرفته است.