حزب‌الله به حمله " القنیطره " پاسخ می دهد

به گزارشافکارنیوز،شبکه ۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قطعا واکنشی از سوی حزب‌الله لبنان به این حمله داده خواهد شد، حزب‌الله در گذشته نیز ثابت کرده چه واکنشی به این اقدامات نشان می‌دهد.

این شبکه به ترس و وحشت شهرک‌نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و نوشت که بسیاری از این افراد با دستگاه‌های مربوطه در این زمینه تماس می‌گیرند.

این شبکه صهیونیستی همچنین اقدام اسرائیل در حمله موشکی به القنیطره را باعثداغ تر شدن مرزها در منطقه جولان دانست.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با قطعی دانستن واکنش حزب‌الله به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به عناصر مقاومت در القنیطره اعلام کرد که چالش گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد و معلوم نیست که اوضاع به کجا خواهد رسید، اما چیزی که مشخص است اینکه قطعاً حزب‌الله لبنان از کنار چنین حمله‌ای با آرامش عبور نخواهد کرد.

این شبکه واکنش حزب‌الله به این حمله را بسیار محتمل دانست و گفت که احتمال دارد حزب‌الله فورا این واکنش را انجام دهد.

گروهی از رزمندگان حزب الله در حین بازدید میدانی از شهرک الامل در قنیطریه سوریه مورد حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند. حزب‌الله اعلام کرد که شماری از رزمندگان حزب‌الله در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به شهادت رسیدند. جهاد مغنیه فرزند حاج عماد مغنیه یکی از این شهداست.

در همین راستا ژنرال یوآف گالنیط یکی از افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در گفتوگو با شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که زمانبندی حمله موشکی به النقیطره برای ترور رهبران حزبالله لبنان با انتخابات اسرائیل ارتباط دارد.