انتقامجویی تروریستها از شهروندان سوری

به گزارشافکارنیوز،در پی پیشروی ارتش سوریه و هدف قرار دادن گروه های مسلح در حومه ادلب، عناصر جبهه النصره، سعی کردند به شهر الفوعه یورش ببرند، اما حمله آنان با ایستادگی جانانۀ ارتش سوریه و کمیته های مردمی مواجه شد.

تروریست های جبهه النصره، در منطقه دیرالزغب در کشتزارهای اطراف جنوب شهر بنش که نزدیک جاده ادلب – بنش واقع شده است، با نیروهای سوری درگیر شدند و در پی شکست در برابر نیروهای سوری، در حالی که ده ها تن از آنان کشته و زخمی شده بودند، ناچار به عقب نشینی شدند.

یک شاهد عینی به خبرنگار شبکه العالم گفت: آن ها سعی کردند منطقه را به تصرف خود در آورند، اما جوانان، با آن ها درگیر شدند و آن ها را عقب راندند. هر قدر حمله کنند، در برابر آن ها می ایستیم و نخواهیم گذاشت وارد منطقه ما شوند.

یکی دیگر از شاهدان گفت: ما دیگر هیچ آرزویی نداریم، خدا با ما است و از هیچ کس ترسی به دل راه نمی دهیم.
اما گروه های مسلح، پس از شکست در برابر نیروهای سوری، همانند گذشته، به گلوله باران خانه های مسکونی شهر الفوعه روی آوردند و بیش از ۵۰ گلوله خمپارۀ دست ساز به این شهر شلیک کردند که بر اثر اصابت آن ها به خانه های مردم، شماری از غیرنظامیانِ بی دفاع، شهید شدند.

یک شاهد دیگر اظهار داشت: آن ها، با هدف قرار دادن منازل شهروندان انتقامِ شکست خود را از مردم می گیرند. بسیاری از خانه ها در این حملات هدف قرار گرفتند.
ارتش سوریه، همزمان با این حملات، پایگاه های عناصر تروریست را در اطراف فرودگاه تفتناز و جاده بنش - طعوم را هدف قرار داد و راه های امدادرسانی به تروریست های مستقر در این مناطق را بست.