دیدار نمایندگان تروریست‌های سوری و رژیم‌صهیونیستی

به گزارشافکارنیوز،شورشیان سوری از «بنیامین نتانیاهو» خواسته‌اند به مواضع ارتش سوریه، حزب‌الله و ایران در جنوب سوریه حمله کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «مندی سفادی» که به عنوان نماینده رژیم صهیونیستی با مخالفان سوری دیدار می‌کند، اخیرا نیز با مخالفانی که خواستار روابط دوستانه با اسرائیل هستند، دیدار کرده است. او حدود سه هفته قبل با رهبران شورشیان سوری در بلغارستان ملاقات کرده و پیام آنها را برای دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

سفادی روز گذشته(پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با روزنامه «جروزالم‌پست» گفت، طی چند روز گذشته درگیری شدیدی میان نیروهای مورد حمایت سوریه، حزب‌الله و ایران و مخالفان سوری در گرفته است و محور سوری(سوریه - ایران - حزب‌الله) از همه ابزارهای خود برای به دست گرفتن مناطق جنوب سوریه که هم‌ مرز با اراضی اشغالی است، بهره گرفته است.

دیدار سفادی و کمال اللبوادی از سران گروهک ارتش آزاد


بر اساس این گزارش، شورشیان در برخی مناطق به موفقیت دست یافته‌اند اما به شدت نیز ضربه خورده‌اند. طی چند روز درگیری، مخالفان، مجروحان بسیاری نیز داده‌اند که این به معنای آن است تعداد بیشتری از آنها برای مراقبت‌های پزشکی وارد اراضی اشغالی شده‌اند. به گفته سفادی، حدود ۲ هزار سوری در اراضی اشغالی تحت درمان قرار دارند.

سفادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله چندی پیش بالگرد رژیم صهیونیستی به رزمندگان حزب‌الله در منطقه قنیطره که به شهادت ۶ عضو این سازمان و یک سردار ایرانی منجر شد، مدعی شد: «حزب‌الله و ایران بعد از ضربه سختی که خوردند می‌خواهند نشان دهند که می‌توانند مقاومت کنند و هنوز انگیزه مبارزه دارند».

وی افزود: «مخالفان سوری چهارشنبه از طریق ارسال پیام از «واتس‌آپ» با من تماس گرفتند و از من خواستند به بنیامین نتانیاهو بگویم که اسرائیل باید ضربه سخت دیگری به حزب‌الله و ایران وارد کند تا بتواند پیشرفت آنها را متوقف کند».

به نوشته این روزنامه، یکی از فرماندهان گروه مخالفان سوری موسوم به ارتش آزاد که خواسته هویتش مشخص نشود، به سفادی گفته نیروهای متحد دولت سوریه قصد دارند به مرزهای اراضی اشغالی برسند و از این منطقه برای انجام حملات تروریستی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.