رقص سعودی‌ها در یک مکان مقدس! + عکس

به گزارش افکارنیوز، دکتر " محمد المسعودی " عضو هیئت علمی دانشگاههای ام القری و الطائف گفت: رفتار جوانان در مشاعر مقدس در تضاد با دین اسلام است زیرا حرمت مکه مکرمه و مشاعر مقدس بسیار زیاد است لذا باید این حرمت را درک کنند، و از این رفتارهای نادرست خود دوری گزینند.

روزنامه " مکه " به نقل از المسعودی افزود: اینگونه رفتارها ناشی از بی دینی است که این جوانان از آن رنج می برند؛ لذا نقش خانواده در اصلاح رفتار فرزندانشان و نظارت بر رفتار و اصلاح رفتار آنها در صورت اشتباه کردن بسیار مهم است لذا جمع شدن آنها در منطقه مقدس عرفات و بلند کردن صدای موسیقی از بدی و رذیلت هلاک کننده به شمار می رود.

از سوی دیگر، " احمد باقاسی " رئیس تیم خودروهای اسپرت منطقه مکه مکرمه از این رفتار برخی جوانان در جریان حضور آنها محل تجمع خودروهای اسپرت تبری جست و گفت که بارها از آنها خواست است تا در این محل موسیقی پخش نکنند اما کسی به حرف او گوش نکرده است.

وی افزود: تجمع آنها در معشر عرفات به علت نبود مکان مناسب دیگری برای تجمع آزادانه آنها است. آنها قبلا در پارکینگ خودروها در جنوب مکه تجمع کردند اما اداره راهنمایی و رانندگی مانع شد لذا معشر عرفات را انتخاب کردند تا عصرهای جمعه بدور از چشم پلیس راهنمایی و رانندگی تجمع کنند.

جوانان عربستانی با تجمع در منطقه عرفات با خودروهای تیونینگ شده خود اقدام به انجام حرکات نمایشی می کنند.