گروه بین الملل -

یک روزنامه تونسی از سرنوشت تلخ دختری نوجوان پرده برداشت. او که موفق شده بود از چنگال اعضای گروه تروریستی جبهه النصره بگریزد، اکنون با وضعی اسفناک به کشور خود بازگشت.

به گزارشافکارنیوز؛ ایناس ۱۷ ساله تعریف می کند که درجریان دوستی با یک جوان تونسی، با او رابطه نامشروع جنسی برقرار می کند اما آن جوان، او را رها می کند و در سال ۲۰۱۲ با دختر دیگری ازدواج می کند. از این اتفاق، ایناس دچار حالت های هیستریک و احساسی شدیدی می شود. او برای جبران به حجاب روی می آورد و در جریان رفت و آمد به مساجد، با یک جوان سلفی آشنا می شود. جریان رابطه نامشروع خود را برای جوان سلفی تعریف می کند.

پس از آن، جوان سلفی با ایناس ازدواج می کند و برای او شرط می گذارد که در صورت لزوم باید با او به سوریه برای حضور در کنار جریان تکفیری سفر کند. ایناس نیز با توجه به سن و سال کم خود و وضعیت روحی نامناسبش با شروط او موافقت می کند.

پس از توافق، ایناس از منزل خود فرار کرده و به زندگی در کنار جوان سلفی مشغول می شود. تا اینکه روز ترک تونس و سفر به سوریه فرا می رسد.

ایناس وارد جنگ در سوریه می شود و برای شرکت در جهاد و از بین بردن دشمنان اسلام متقاعد می شود.

ایناس وارد دمشق می شود. جوان سلفی که با او ازدواج کرده بود، ایناس را با ادعای اینکه جهاد نکاح رسمی بین اعضای جبهه النصره است و این موضوع، عرف جهادگرایان است، به دست شیخ سوری می سپارد. از اینجا بود که این سفر او به دایره روسپیگری در شب و روز وارد شده و ایناس بدنش را شب و روز برای تخلیه نیازجنسی جهادگرایان در راه خدا!، در اختیار آنها می گذاشت.

پس از آن ایناس بیمار شد و دردهای شدیدی را در رحم خود احساس می کرد. قبل از تصمیم به مهاجرت به تونس و پس از خونریزی های شدید او متوجه پارگی رحم خود می شود. در فرودگاه کارتاژ او توسط ماموران امنیتی دستگیر می شود و او را به خانواده اش تحویل می دهند اما خانواده او از قبول ایناس خودداری می کنند.