تجاوز عناصر داعش به دختران خردسال

به گزارش افکارنیوز، عناصر گروه تروریستی داعش پس از به اسارت گرفتن زنان و دختران ایزدی، حتی به دختران کم سن و سال نیز رحم نکردند.

روزنامه " دیلی اکسپرس " روز جمعه در گزارشی به نقل از نیروهای امدادگر سازمانهای بین المللی نوشت: عناصر گروه تروریستی داعش دخترانی کم سن و سال را که برخی از ۹ ساله بودند، مورد شکنجه و تجاوز قرار داده‌اند.

گروه تروریستی داعش به تازگی صدها تن از زنان و کودکان ایزدی را پس از ۸ ماه اسارت، رها کرده است.

در این گزارش آمده است که نیروهای امدادگر، اردوگاهی را برای این آوارگان ایزدی ایجاد کرده و در تلاشند تا زنان و کودکان را از فشارهای روانی و آسیب‌های روحی و جسمی که به آنان وارد شده، برهانند.
این نیروهای امدادگر گفته‌اند که دختری ۹ ساله را یافته‌اند که پس از تجاوز دست کم ۱۰ تن از عناصر داعش به او، اکنون باردار است. آنان خاطرنشان کردند که این دختر بسیار کوچک و ضعیف است و امکان دارد هنگام به دنیا آوردن فرزندش، جان دهد.
بر اساس این گزارش، حداقل ۴ هزار دختر ایزدی در دست گروه تروریستی داعش اسیر هستند. هفته گذشته ۲۰۰ زن و کودک ایزدی از دست این گروه تروریستی رها شدند.

" یوسف داود " یکی از نیروهای امدادگر گفت: حتی عمل سزارین برای جان این دختر خطرناک است؛ و تجاوز عناصر داعش آسیب‌های روحی و جسمی فراوانی به این دختر وارد کرده است.

داود خاطرنشان کرد: داعش این گروه از زنان را به دلایل انسانی رها نکرده است، بلکه این گروه تروریستی قصد دارد با بازگرداندن این زنان و دختران نزد خانواده‌هایشان، به جامعه نیز شوک وارد کند.

داود اظهار داشت: نمی‌دانم این کودکان چه آینده‌ای خواهند داشت؛ زنان و دختران نوزادان خود را نمی‌خواهند؛ آنان رنج بسیاری متحمل شده‌اند و تنها خواسته آنان فراموشی این درد و رنج‌ها است.

این امدادگر بین المللی تأکید کرد: حتی اگر برخی از آنان ازدواج کرده بودند، در صورت بارداری همسرانشان دیگر آنان را نمی‌خواهند، و آشکار است که این نوزادان در جامعه پذیرفته نمی شوند؛ بعضی از زنان و دختران سعی دارند سقط جنین کنند ولی شرایط بهداشتی بسیار بد است، به صورتیکه احتمالا برخی از آنان هنگام سقط جنین می‌میرند.

دفتر امور ربوده شدگان ایزدی در " دهوک " هفته گذشته از رهایی حدود ۳۰ تن از ایزدی ها از دست گروه تروریستی داعش خبر داد.
این دفتر خاطرناشن کرد که هنوز بیش از ۳۵۰۰ مرد و زن ایزدی در اسارت گروه تروریستی داعش هستند، و طی ماه های اخیر بیش از ۹۰۰ نفر از دست داعش رهایی یافتهاند.