فرزند روحانی با انگیزه سیاسی ترور شده است
گروه بین الملل -

مجله تایم در سال ۲۰۱۳، گزارشی تحت عنوان «رییس جمهور ایران، حسن روحانی کیست؟» منتشر کرد.

به گزارشافکارنیوز؛ در این گزارش علاوه بر پرداختن به شخصیت حسن روحانی، به زندگی شخصی وی نیز اشاره شده است. سید حسن موسویان در مورد وی گفته بود: «روحانی بیشتر یک شنونده است. او پیش از سخن گفتن بسیار فکر می کند. روحانی معتاد به کار است، ساعت ۷ صبح در محل کارش حاضر می شود و به ندرت پیش از ساعت ۱۰ شب آنجا را ترک می کند. او همچنان دو تا سه بار در هفته به کوه های شمال تهران در منطقه ولنجک می رود و به طور منظم به " شنا " می رود. روحانی عاشق سینمای ایران و هنر سنتی کشورش است و خواننده محبوبش شجریان است.»

موسویان همچنین در این گفتگو به مرگ فرزند روحانی نیز اشاره داشته است؛ مرگی که روایات متعددی از آن ذکر شده است. تایم با اشاره به اینکه «روحانی در سن ۲۰سالگی ازدواج کرد و ۵ فرزند دارد» به نقل از موسویان ادعا کرده بود که «پسر ارشد او در اوایل سن ۲۰ سالگی در منزل شخصی آنها واقع در پایگاهی نظامی در جنوب تهران ترور شد.»

تایم می نویسد: «مردی جوان، برای خلبان بودن آموزش داده شده بود، به ضرب گلوله کشته شد؛ قتلی که به باورد خانواده سیاسی بود و قاتل نیز هرگز پیدا نشد.»

تایم به نقل از موسویان مدعی است: «برای سال ها روحانی برای پیدا کردن قاتل فرزندش تحقیق می کند اما او درنهایت تصمیم به سکوت می گیرد و دیگر پرونده را پیگیری نمی کند.»

تایم درحالی مدعیست فرزند روحانی با انگیزه سیاسی ترور شده که گفته می شود وی به دلیل شکست عشقی و با کلت کمری پدر خود خودکشی کرده است.