«النصره» با ۱۵۰ موشک «فوعه» را گلوله باران کرد

به گزارشافکارنیوز،شهرک شیعه نشین «فوعه» واقع در ریف ادلب روز گذشته(جمعه) شاهد شدیدترین حمله خمپاره‌ای و موشکی گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» بود.

منابع محلی در این‌باره تاکید کردند: گروه تکفیری جبهه النصره روز گذشته با ۱۵۰ موشک و خمپاره مناطق مختلف فوعه را گلوله باران کرد که در اثر ۳۰ نفر از ساکنان این شهرک زخمی و تعدادی از خانه‌ها تخریب شد.

این منابع تصریح کردند: این حملات جبهه النصره و گروه‌های هم پیمان آن از جمله «جیش الفتح» از شهرک «بنش» انجام شد که در جوار فوعه واقع شده و پایگاه اینترنتی «المناره البیضاء» وابسته به گروه تروریستی تکفیری «القاعده» تصاویری از این بمباران منتشر کرد.

۲ شهرک شیعه نشین فوعه و کفریا از مارس گذشته که جبهه النصره شهر ادلب را تصرف به محاصره تکفیری‌های النصره درآمده و این گروه مسیر فوعه – ادلب را که با استفاده از آن به شهر ادلب و دیگر نقاط استان تردد و نیازهای معیشتی خود را تامین می‌کردند، بسته‌اند و به همین منظور اهالی این ۲ شهرک از کمبود مواد غذایی و دارویی و مایحتاج اساسی خود از جمله دارو و شیر کودکان به شدت نگران هستند.

ارتش سوریه اگرچه در این مدت تلاش کرده، با استفاده از بالگرد و از هوا نیازهای این ۲ شهرک را تامین کند، اما جمعیت زیاد ساکن در آنها موجب شده است تا این کمکها جوابگوی همه اهالی نباشد.