به گزارش افکارنیوز، ضیف الله الشامی تاکید کرد بر اساس اطلاعات تقریبا موثقی که به وی رسیده چیزی که سرنگون شد منبع سوخت یکی از جنگنده های سعودی بوده است.

برخی منابع خبری روز یکشنبه از سقوط یک جنگنده متجاوز سعودی نزدیک صنعا خبر دادند.

الشامی با بیان اینکه یمنی ها برای اتخاذ تمام تدابیر به منظور مقابله با تجاوز در حالت آماده باش کامل هستند، افزود: عجیب نخواهد بود اگر ملت یمن از تمام وسایل در دسترس خود علیه متجاوزان استفاده کند.

وی با اشاره به ادامه بمباران توسط متجاوزان و استفاده از اسلحه ممنوعه و تمام وسایل جنایت به طور گسترده، خاطرنشان کرد: همانگونه که رسانه ها نشان دادند استان صعده روز گذشته با بمب های خوشه ای بمباران شد و این موضوع نشان می دهد که دشمن همه موجودات زنده را هدف قرار داده و نمی خواهد هیچ نوعی از حیات و زندگی در این کشور مقاوم و صبور باقی بماند.

این عضو جنبش انصارالله درباره نشست های مقدماتی کنفرانس ژنو در مسقط پایتخت عمان گفت: نشست های مسقط با دعوت دولت سلطنت عمان از جنبش انصارالله و برخی جریان های سیاسی یمن شکل گرفت و ما نیز به دلیل عدم مشارکت این کشور در ائتلاف علیه ملت یمن در آن شرکت کردیم.

عضو ارشد انصارالله افزود: هدف از مشارکت در این نشست ها آماده شدن برای کنفرانس ژنو درباره یمن است و نیز برای این که ببینیم کشورعمان و سایر جریان ها چه پیشنهادها و اقدام های مثبتی برای یمن دارند.

الشامی بیان کرد: ملت یمن و نمایندگان سیاسی این ملت از همه نیروها و جریان های سیاسی می دانند که هیچ حرکتی جز بر اساس خواست ملت یمن ممکن نخواهد بود و هر اقدامی باید در جهت تقویت پیروزی های آنان در جنگ و تقویت اجماع و توافق ملی و محقق شدن مذاکرات یمنی – یمنی به دور از هرگونه قیمومیت و سیطره خارجی باشد.

دانلود فیلم