افشاگری مجتهد درباره حمله تروریستی به مسجد دمام

به گزارش افکارنیوز، پس از حمله تروریستی روز جمعه به مسجد دمام، " مجتهد " در تویتر خود نوشت: این کمیته‌های مردمی بودند که مانع از ورود فرد انتحاری به مسجد شدند و نیروهای امنیتی نقشی در این ماجرا نداشتند.

وی افزود: گرفتاری در جنگ یمن و شکست امنیتی در منطقه الشرقیه موجب می شود که شماری از سران ارشد خاندان حاکم به صورت جدی درباره تعیین احمد بن عبدالعزیز و کنار گذاشتن تیم کنونی بیندیشند.

مجتهد تأکید کرد: آنان قبل از مرگ عبدالله(پادشاه سابق) اطمینان داشتند که سلمان احمد را به عنوان ولیعهد تعیین خواهد کرد زیرا سلمان به صورت جدی به او وعده داده بود که چنین کاری انجام دهد؛ ولی پس از آن با تثبیت مقرن و برکناری او و تعیین فرزند سلمان، غافلگیر شدند.

مجتهد اظهار داشت که پس از آن حرف و حدیثهایی درون خاندان حاکم مطرح شد ولی کسی جرأت نداشت این موضوع را در حضور پادشاه بیان کند زیرا از این می ترسند که به ایجاد اختلاف در خاندان متهم شوند.

ظهر امروز یک تروریست انتحاری سعودی قصد داشت با لباس زنانه وارد قسمت بانوان مسجد امام حسین(ع) در دمام شود؛ ولی پس از آنکه توسط نیروهای کمیته مردمی که برای حمایت از مسجد تشکیل شده است شناسایی شد، سعی کرد از دست نیروهای مردمی بگریزد. این تروریست سرانجام خودش را در پارکینگ مسجد منفجر کرد که بر اثر آن ۳ نفر شهید شدند.

وزارت کشور عربستان پس از این انفجار تروریستی مدعی شد که نیروهای امنیتی توانستند حمله تروریستی به نمازگزاران در یکی از مساجد شهر دمام را ناکام بگذارند.