پاکستان آماده مقابله با داعش باشد

به گزارش افکارنیوز، روزنامه «نوای وقت» امروز در سر مقاله‌ خود با عنوان «سران کشورهای اسلامی برای نابودی «داعش» گرد هم آیند» با ذکر اهداف توسعه طلبانه داعش علیه سازمان‌های مختلف دینی، کشورهای اسلامی و حتی رئیس جمهور آمریکا این گروه را تهدیدی فوق‌العاده جدی برای صلح و ثبات جهانی دانسته و نوشته است سران کشورهای اسلامی و حتی جهانی بایستی در خصوص آن نگران بوده و از هم اکنون به فکر نابودی این شبه‌نظامیان خطرناک باشند.

روزنامه نوای وقت با اشاره به اظهارات فرماندهان نظامی ایران مبنی بر اینکه داعش در حال پذیرش نیرو در افغانستان و پاکستان بوده و اینکه حضور داعش در اطراف مرزهای ایران خطرناک است، از سران کشورهای اسلامی می‌خواهد برای حل این مشکل گردهم آیند.

این روزنامه می‌نویسد برای مبارزه با داعش بودجه کلانی نیاز است که فرماندهان ناتو نیز به آن اشاره کرده‌اند به همین جهت همه کشورها باید هزینه‌های جنگ علیه این شبه‌نظامیان خطرناک را فراهم کنند.

روزنامه نوای وقت در ادامه افزود: نباید به گزارش‌های سازمان‌های اطلاعاتی و دولت مبنی بر اینکه داعش در پاکستان وجود ندارد، اتکا کرد بلکه باید برای جلوگیری از نفوذ داعش در پاکستان آماده باشیم.

این روزنامه نوشت: با توجه به ادعای علنی عبدالعزیز امام جماعت مسجد لعل برای کمک گرفتن از داعش همچنین تمایل محصلین جامعه حفصه برای مداخله داعش در پاکستان باید از هم اکنون اقدامات موثری برای مقابله با این گروه تروریستی اتخاذ شود.