عربستان اوضاع بحرینی را تهدید می‌داند

به گزارش افکارنیوز، خوجه در نامه خود به پادشاه عربستان ادعا کرده بود که بحرین به محلی برای حمله به عربستان تبدیل شده است.

وزیرسابق اطلاع رسانی عربستان ابتدای سال ۲۰۱۲ باارسال نامه محرمانه ای به ملک عبدالله، گفته بود برخی از رسانه ها و مراکز مطالعات خارجی، افزون بر حمله همیشگی به مسؤولان بحرینی، از این کشور برای حمله به سران و سیاستهای عربستان در برابر حوادثمنطقه استفاده می کنند.

وی افزود " آندره هامونز " خبرنگار خبرگزاری بین المللی رویترز مشهور به دشمنی با سران سعودی از جمله این افراد است که به دلیل تهیه گزارشهای توهین آمیزش از عربستان اخراج شد؛ اما به بحرین بازگشت تا به حمله خود ادامه دهد و افزون بر تهیه گزارشهای خبری توهین آمیز، مطالب اهانت آمیزی در تویتر علیه آنان منتشر کند.

این وزیر گفته بود: مرکزبین المللی پژوهش های راهبردی نیزگزارشات توهین آمیزی علیه بحرین منتشرمی کرده که با سیاستهای کشورهای حوزه خلیج فارس در حمایت از بحرین در تضاد بوده است.

خوجه از پادشاه عربستان خواسته بود به وی اجازه دهد تا با هماهنگی فواز بن محمد آل خلیفه وزیر ارتباطات آن زمان؛ شورای رسانه ای مشترکی برای تعیین استراتژی رسانه ای جهت مقابله با حمله رسانه ای رسانه های خارجی تشکیل دهد.

ویکیلیکس قول داده است علاوه بر انتشار اسناد مربوط به وضعیت داخلی عربستان؛ ۷ هزار سند محرمانه را درباره روابط خارجی این کشور افشا کند.