به گزارش افکارنیوز، نیروهای عراقی امروز یکی از مهمترین مواضع تروریست ها در تقاطع کوی کارمندان در شهر فلوجه را با موشک گراد هدف قرار دادند و ۷ تن از تروریست ها از جمله یک سرکرده سعودی به نام " ابوحفصه " را به هلاکت رساندند.

همچنین عملیات راهبردی نیروهای عراقی و ایجاد کمین برای تروریست ها ادامه دارد و دراین عملیات در نزدیکی پالایشگاه نفتی " عجیل " ۴ تن از تروریست ها در یک کمین کشته شدند.

بمباران مواضع تروریست های انتحاری
نیروی هوایی عراق یکی از مواضع تروریست ها را در شهر هیت هدف قرار داد و تعداد زیادی از کسانی که خودشان را برای عملیات انتحاری آماده می کردند از بین برد.

نیروهای عراقی در استان الانبار همچنین توانستند تحرکات گروه تروریستی دادگاه به اصطلاح " شرعی " داعش را زیر نظر گرفته و آن را در منطقه السجاریه هدف قرار دهند و عملیات محاصره و پیشروی به سوی مواضع تروریست ها همچنان ادامه دارد تا جلوی تلاش ها برای رسیدن امداد و تجهیزات به تروریست های تحت محاصره گرفته و کار آنها یکسره شود.

بمباران موشکی مخفیگاه تروریست ها در فلوجه
در منطقه الکرمه در فلوجه نیز نیروهای عراقی به سمت مواضع گروه های مسلح پیشروی کردند و یکی از مخفیگاه های تروریست هایی که بر اساس اطلاعات منابع نظامی و منابع محلی به دست آمده بود، با موشک هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین نیز امروز شاهد ورود دومین گروه از خانواده هایی بود که قبل از آزادسازی شهر از سیطره تروریست های داعش از خانه های خود کوچ کرده بودند. نیروهای عراقی امنیت راهها را برقرار کرده و ضمن پاکسازی راهها از ابزارهای جنگی به جا مانده از درگیریها، هماهنگی های لازم را برای بازگشت مردم به خانه هایشان به عمل آوردند.

انهدام ۴۰۰منزل مسکونی عراقی ها توسط داعش
بنابر این گزارش گروه تروریستی داعش ۴۰۰ خانه مسکونی را در روستای الزویه در شهرستان بیجی نیز منفجر کرد. این منازل متعلق به عشایر الجبور بود که وجود تروریست ها در مناطق خود را نپذیرفته بودند.

دانلود فیلم