به گزارش افکارنیوز، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: نیروهای رژیم اشغالگر قدس در حمله به شهر اذنا در غرب الخلیل یکی از رهبران حماس به نام اسماعیل نطاح را بازداشت کردند. نطاح پیشتر از زندانهای رژیم صهیونیستی آزاد شده بود. گفتنی است این رهبر حماس مدتی هم به عنوان زندانی سیاسی در بازداشت امنیتی حکومت خودگردانفلسطین بود.


وی آخرین بار در زندان اریحا به مدت دو هفته دست به اعتصاب غذا زد تا اینکه ۱۰ روز پیش، پس از آنکه حالش رو به وخامت گذاشت آزاد شد.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین خاطرنشان کرد، ۶ جیپ نظامی رژیم صهیونیستی با ورود به محله الزراقه در شرق این شهر به منزل یکی از اسرای زندانهای رژیم به نام موسی محمد الحلایقه که به ۲۲ سال حبس محکوم شده است حمله کرده و فرزند ۲۳ ساله وی به نام مجد را بازداشت کردند.


در مواجهه با این حملات، جوانان فلسطینی، مهاجمان را سنگ باران کردند اما نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله جنگی و کائوچویی و گاز اشک آور به آنها حمله کردند.


گفتنی است محله الزراقه بارها مورد حمله نیروهای اشغالگر و نهادهای امنیتی رام الله قرار گرفته است و طی پنج روز گذشته تعدادی از جوانان فلسطینی در این منطقه بازداشت شده اند.


اشغالگران همچنین به روستای حدب الفوار در شرق شهر دورا در استان الخلیل حمله و حسن طبیش را پس از بازرسی منزلش بازداشت کردند.