واکنش سعودی‌ها به جدا شدن سه هموطن خود از داعش

به گزارش افکارنیوز، حساب کاربری معروف به " افشای اسرار داعش " در تویتر اعلام کرد که سه تبعه سعودی از داعش جدا شده و به اردن فرار کردند.

به نوشته‌ی وبگاه المرصد، این حساب کاربری با انتشار عکسی از جمیل عاید الرویلی، عمر علی و عبدالعزیز محمد الحازمی خاطر نشان کرد: این سه تن که از داعش جدا شدند، از اهالی استان طریف هستند.

واکنش کاربران سعودی در قبال این خبر، به نوبه‌ی خود جالب بود.

حساب کاربری معروف به " موجز الاخبار " نوشت: خدا را به خاطر سلامتی این افراد سپاس می گوییم و امیدواریم که این افراد درس عبرتی برای سایر سعودی ها و دیگران باشد و روزی نوبت آن ها نیز برسد.

قاسم مدالله الرویلی نیز نوشت: به خدا سوگند که جوانان طریف، ساده نیستند.. خدا را شکر کنید که شما را سلامت نگه داشت و نگذاشت داعش سرتان را ببرد.

اما در مقابل عبدالله المرشد نوشت: خدا به خیر کند … نکند این ها بیایند و خود را در میان ما منفجر کنند.

فیصل نیز نوشت: اگر این افراد در رکاب داعش جنگیده باشند و کسی را کشته باشند، نباید به حال خود رها شوند.. آن ها خوارج هستند و نباید آن ها را به حال خود رها کرد.

یکی دیگر از کاربران که از اسم مستعار "الله اکبر" استفاده می کند، نوشت: غیرممکن است که دیگر به آن ها اعتماد داشته باشیم. کسی که یک بار به میهن خود خیانت کند، هزار بار دیگر هم خیانت می کند. بگذارید در اردن بمانند، نگذارید به عربستان برگردند و خود را در میان ما منفجر کنند.