به گزارش افکارخبر، تحلیلگران مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی با گذشت چند سال از آغاز بحران سوریه به بررسی تبعات این بحران و حرکت پناه‌جویان سوری به اروپا پرداختند.

" عراد نیر " تحلیلگر مسائل راهبردی شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: تصاویری که از هجوم پناهجویان به اروپا منتشر می شود هولناک است.

وی افزود: داعش، جبهه النصره و القاعده و بشار اسد باعثگریز این افراد از کشورشان شدند. برادران مسلمان آنها در کشورهای ثروتمند و نفت خیز حاشیه خلیج فارس درهای خود را به روی پناه جویان بسته اند. اروپا طی ۵ سال این مسأله را نادیده گرفته است.

وی تاکید کرد: منابع سیاسی در اسرائیل می گویند در نهایت هیچ راه حلی جز اعزام نیروی زمینی از اروپا برای رویارویی با تروریستهای داعش و القاعده و بوکوحرام در خاورمیانه و افریقا وجود ندارد. ارتش اسرئیل و نیروی هوایی آن نیز می توانند در این راستا به آنان یاری کنند.

کارشناس صهیونیست افزود: سرانجام داعش با وجود موانع متعدد، به اسرائیل می رسد.

"رونی دانییِل" تحلیلگر مسائل نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: روسیه در حال حاضر در حال گرد آوری نیروی هوایی گسترده در اراضی سوریه برای رویارویی با داعش است و این آغاز حضور مستقیم روسیه در بحران سوریه خواهد بود.