افشای پیام‌ محرمانه نتانیاهو به عباس

به گزارشافکارخبر، یک مسئول فلسطینی عالی‌رتبه در گفت‌وگو با وبگاه خبری «الخلیج آنلاین» فاش کرد در خلال ساعات گذشته پیام‌های محرمانه‌ای میان «محمود عباس»(ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رد و بدل شده و درباره اوضاع متشنج قدس و کرانه باختر صحبت شده است.


این مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود، گفت: دفتر عباس یکشبه شب(دو شب پیش) نامه‌ای از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی دریافت کرده که نتانیاهو در آن اعلام کرده است اسرائیل خواهان آرام شدن کرانه باختری است و ابومازن باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرد.


در ادامه این گزارش آمده است: عباس پیامی به دفتر نتانیاهو فرستاده و رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول متشنج شدن اوضاع کرانه باختری و قدس اشغالی و شهید و زخمی شدن دهها فلسطینی اعلام کرده است.


بنا بر گزارش مذکور، نتانیاهو درباره انتفاضه سوم به محمود عباس هشدار داده و اعلام کرده که این اقدام در راستای منفعت فلسطین نخواهد بود.


در همین راستا «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «عبدالله دوم» پادشاه اردن نیز دیروز(دوشنبه) تماس‌های جداگانه‌ای با عباس داشته‌اند و از وی خواسته‌اند اوضاع میدانی کرانه باختری و قدس اشغالی را کنترل کند.


الخلیج آنلاین افزود: رهبران بارز فتح و تشیلات خودگردان خواهان انتفاضه جدید نیستند و در تلاشند افکار عمومی و اوضاع میدانی را به ین سمت سوق دهند.

درگیری‌های میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها از هفته گذشته ۴ شهید و بیش از ۵۰۰ زخمی داشته و هنوز ادامه دارد؛ صهیونیست‌ها امروز منزل دو فلسطینی را به بهانه انجام عملیات استشهادی تخریب کردند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تمام حامیان مقاومت در کرانه باختری را به ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها فراخواند.