به گزارش افکارخبر، " سالی جونز، " بیوه ۴۶ ساله هکر داعش، از هم‌پیمانان آمریکایی خود خواست یک خلبان انگلیسی به نام " مارک مکارلی " را به قتل برسانند. این خلبان در یک مأموریت نظامی هوایی، " انور العولقی، " یک تروریست آمریکایی را به دلیل انجام اقدامات تروریستی و استخدام افراد در گروه القاعده در یمن به هلاکت رساند.

سالی جونز نشانی و اطلاعات شخصی این خلبان بازنشسته را در یکی از وبسایتهای گروه تروریستی داعش به همراه تصویر همسر و فرزندش منتشر کرد.
این بیوه داعشی همچنین اعلام کرد: پهپادهای آمریکا حتی پسر شانزده ساله " انور العولقی " را به قتل رساندند. به همین دلیل این خلبان باید کشته شود.
یکی دیگر از عناصر داعش نیز پیشتر نام و نشانی " رابرت اونیل، " کارمند نیروی دریایی آمریکا و شخصی که " اسامه بن لادن، " رهبر گروه تروریستی القاعده را به هلاکت رسانده بود، منتشر کرد و از هم‌پیمانان خود در آمریکا خواست وی را به قتل برسانند.
" جنید حسین، " هکر ۲۱ ساله انگلیسی تبار گروه تروریستی داعش سومین فردی بود که در فهرست ترور پنتاگون قرار داشت. وی در ژوئیه ۲۰۱۳(تیر ۹۲) به سوریه گریخت و رهبری هکرهای گروه تروریستی داعش را بر عهده گرفت. سالی جونز، همسر وی نیز سال گذشته به سوریه گریخت و اکنون در خشونت های این گروه تروریستی علیه زنان دخالت دارد.
" سالی جونز "
بیوه هکر خوشتیپ داعش دستور ترور یک خلبان آمریکایی را صادر کرد + تصاویر
" جنید حسین " هکر داعش
بیوه هکر خوشتیپ داعش دستور ترور یک خلبان آمریکایی را صادر کرد + تصاویر
" انور العولقی "
بیوه هکر خوشتیپ داعش دستور ترور یک خلبان آمریکایی را صادر کرد + تصاویر
انتهای پیام /