ارتش یمن: عملیات در خاک عربستان ادامه دارد

به گزارشافکارخبر،سرتیپ ستاد «شرف غالب لقمان» سخنگوی ارتش یمن، امروز - یکشنبه - اعلام کرد نیروهای یمنی «عملیات‌شان در داخل عربستان» را تا زمانی‌که تجاوز ائتلاف سعودی متوقف نشده است، هرگز متوقف نخواهند کرد.

لقمان به خبرگزاری رسمی یمن(سبأ) گفت: «عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی(وابسته به جنبش انصارالله) در جیزان، عسیر و نجران(جنوب عربستان) ادامه دارد و هرگز متوقف نخواهد شد مگر در صورت توقف تجاوز سعودی به یمن.»

از زمانی‌که ائتلاف متجاوز سعودی متشکل از برخی رژیم‌های مرتجع عربی بمباران سنگین مناطق مختلف یمن را به ادعای بازگرداندن مشروعیت به آن، آغاز کرده‌اند، ارتش و نیروهای مردمی یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در مناطق مرزی عربستان به‌ویژه در جیزان و عسیر، جنوب این کشور اجرا کرده‌اند.

سخنگوی ارتش یمن افزود: «طی یک هفته گذشته، صدها سرباز و افسر سعودی کشته و همچنین ده‌ها خودرو و تجهیزات نظامی آنها منهدم شدند. این در حالی است که رسانه‌های سعودی تلفات وارده شده به این رژیم را به دلیل نگرانی از تضعیف شدن روحیه نظامیان آن، سانسور می‌کنند.»

در همین راستا، یک منبع نظامی یمنی، امروز از هدف قرار گرفتن یک شناور نظامی ائتلاف سعودی در سواحل یمنی در «المخا» در استان «تعز»، خبر داد.

این منبع به خبرگزاری رسمی یمن گفت: نیروی پشتیبانی موشکی و کمیتههای مردمی شناور نظامی سعودی را هدف مستقیم موشک قرار دادند.