خاطره مشترک اولاند و بوش از حملات تروریستی

به گزارش افکارخبر،انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی مختلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

 

*حملات ۱۱ سپتامبری داعش در فرانسه / مأموریت انجام شد

عکس منتشر شده از فرانسوا اولاند در هنگام شنیدن خبر وقوع حملات تروریستی در پاریس سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

 

*از تروریست‌های فرانسوی تا تروریست‌های داعشی

 

*قربانیان تروریست

تصویری که با عنوان بهترین اثر هنری برای دو فاجعه تروریستی بیروت و پاریس در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

*به یاد آوردیم که پرچم فرانسه را کجا دیده‌ایم!

بعد از حملات تروریستی پاریس تصویر زیر به عنوان نماد حمایت غرب از تروریست‌های تکفیری در سوریه و عدم توجه به بحران آوارگان سوری در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

 

*داعش و برج ایفل یهویی!

کاربران فضای مجازی می‌گویند داعش قبل از وقوع حملات تروریستی در پاریس اقدام به انتشار تصویر زیر در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

 

*جهان ریاکار

در حالی که سالیانه هزاران نفر در سراسر جهان قربانی حملات تروریستی می‌شوند، تبعیض برخورد رسانه‌های غربی نسبت به موضع‌گیری اخیرشان در مقابل حملات تروریستی صورت گرفته در پاریس بازتاب جالبی در بین کاربران ایرانی و خارجی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

 

*شرم بر جهان منافق

در حالیکه حملات پاریس تمام ذهن‌ها را به خود مشغول می‌کند کسی حتی کلمه‌ای از حملات صورت گرفته تروریستی در لبنان نمی‌گوید، هیچ کس نمی‌خواهد در خصوص حملات تروریستی سوریه بداند و همه در مقابل جنایات تروریستی در غزه سکوت می‌کنند.

*اگر آنها عرب بودند این یک اتفاق ساده بود!

 

*چه تقارن زمانى جالبی!؟

و در پایان بخشی از سخنان حضرت امام خمینی(ره) را‌ می‌خوانید که در ۲۹ آبان سال ۶۲ طی سخنرانی در حسینیه جماران ایراد فرمودند و به دلیل تقارن زمانی با حادثه تروریستی پاریس مورد استقبال و تأکید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت:

امام خمینی(ره): «ملت فرانسه به فکر بیفتد که آبروی خودش را که دارد از بین می‌رود حفظ بکند و این دولت را سرجای خودش بنشاند، این دولت را کنار بگذارد.این دولتی که تروریست اعظم باید اسمش را گذاشتبرای اینکه،هر چه تروریست است جمع می‌شود در فرانسه، بعد هم خودش تروریستی می‌کند. یک کسی او را می‌زند به واسطۀ اینکه جنایتکار است، او می‌زند یک کس دیگری را می‌کشد. تلافی می‌کند سر کس دیگری».