برنامه موساد و آل سعود برای مرگ تدریجی شیخ زکزاکی

به گزارش افکارخبر، تاکید کردند که همدستی سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، رژیم آل سعود و ارتش نیجریه با هدف قلع و قمع گفتمان اسلام ناب در غرب آفریقا صورت گرفته است.

این منابع خبری افزودند: گسترش روز افزون طرفداران شیخ زکزاکی در غرب آفریقا منجر به نارضایتی و خشم نظام سلطه به ویژه مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود شده است، زیرا با وجود سرمایه گذاری وسیع اقتصادی و فکری کاخ سفید، تل آویو و ریاض در آفریقا، اقبال شهروندان نیجریه ای و دیگر کشورهای آفریقایی به شیخ زکزاکی روز به روز بیشتر شده است.

 پس از برگزاری مراسم اربعین امسال و حضور میلیونی شیعیان نیجریه در این مراسم، سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد با همراهی آل سعود و ارتش و دولت نیجریه تصمیم به عملی ساختن تصمیم خود درخصوص مقابله با جریان اسلام ناب و مصداق بارز آن در غرب آفریقا گرفتند.

بنابر این گزارش، عملیات ارتش نیجریه علیه شیخ زکزاکی و نزدیکان و پیروان وی به صورتی کاملا هدفمند صورت گرفته است، به گونه ای که در این سلسله عملیات ها نزدیکان و افراد درجه اول نزدیک به او اکثرا به شهادت رسیدند تا نتوانند ادامه دهنده راه شیخ زکزاکی باشند.

نکته مهم دیگری که نزدیکان رهبر مسلمانان غرب آفریقا از آن نگرانند اینکه؛ طی ۴۸ ساعت گذشته از وضعیت همسر شیخ زکزاکی که نقش بسیار مهمی در همراهی با وی در مسیر تبلیغ  اسلام ناب داشته است، متاسفانه هیچ خبری در دست نیست.

بر این اساس نزدیکان شیخ ابراهیم زکزاکی با اعلام این خبر که در حال حاضر شیخ به هیچ عنوان وضعیت جسمی خوبی ندارد و هم اکنون در بیمارستان نظامی ارتش نیجریه تحت نظر است، بر اساس برخی اطلاعات موثق معتقدند اگر چه به واسطه فشار افکار عمومی احتمالا به شهادت رساندن شیخ فعلا در دستور کار نباشد ـ مانند شیخ نمر و شیخ علی سلمان در عربستان و بحرین ـ اما در این مدت ممکن است به ایشان داروهایی داده شود که در آینده ای نزدیک جان وی را تهدید کند و اخبار رسیده حاکی است موساد و آل سعود ترور هدفمند و مدت دار شیخ زکزاکی را در دستور کار خود قرار داده اند.

نکته آنکه؛ پیش از این به شهادت مراجع پزشکی و البته منابع متعدد اطلاعاتی و امنیتی، مشابه چنین اتفاقی حداقل در مورد مرحوم «سید عبدالعزیز حکیم» رئیس سابق مجلس اعلای شیعیان عراق و همچنین مرحوم «یاسر عرفات» رهبر فقید سازمان آزادیبخش فلسطین رخ داده است.   

لازم به ذکر است؛ ترس و واهمه رژیم اشغالگر قدس و آل سعود از تثبیت و گسترش پایگاه ترویج اسلام ناب در آفریقا ریشه در اقدامات وقیحانه تل آویو و ریاض در تاراج منابع آفریقا و ترس آناه از آگاهی یافتن مردم دارد. لذا برنامه ریزی های بلند مدت فرهنگی و اقتصادی رژیم سعودی و صهیونیست ها برای سیطره بر منابع آفریقا و سرمایه گذاری در قاره سیاه سبب شده است تا آنها از هیچ گونه اقدام وقیحانه ای در خصوص ممانعت از رشد جریان های آگاهی بخش در این منطقه دریغ نورزند.

در واقع؛ تلاش برای حذف شیخ زکزاکی و همراهان و پیروان او در همین راستا قابل تحلیل است، چه، با تلاش ها و خون دل های این انسان آزاده و مرید اهل بیت(ع) و خانواده و نزدیکان ایشان، اسلام ناب محمدی در بسیاری از نقاط  آفریقا ریشه دوانده است.