قوانین داعشی ها برای داشتن برده جنسی!

 سند جدیدی بوسیله گروه تروریستی داعش منتشر شد که در آن قوانین داشتن برده جنسی را تشریح کرده است. در این سند در خصوص اینکه صاحبان برده های جنسی در عراق و سوریه چه زمانی می توانند از این زنان استفاده کنند، قوانینی مطرح شده است.

 

بر اساس سند منتشر شده، پدر و پسر نمی توانند با یک برده جنسی رابطه داشته باشند. اگر برده های جنسیِ یک نفر مادر و دختر باشند، صاحب آنها نمی تواند از هر دو نفر استفاده کند. اگر یک برده جنسی باردار باشد، صاحب برده نمی تواند او را بفروشد؛ زیرا مشخص نیست صاحب جدید با او چه رفتاری داشته باشد و ممکن است باعث سقط جنین شود. اگر یک برده فروخته شود، صاحب قبلی او دیگر نمی تواند از آن استفاده کند.

 

در این سند آمده است به برده گرفتن زنان و دختران، یکی از قوانین غیرقابل امتناع این گروه تروریستی است. در این سند همچنین عناصر گروه تروریستی داعش از رابطه داشتن با زن باردار  منع شده اند. صاحبان باید با برده های خود رفتاری محبت آمیز داشته باشند و آنها را تحقیر نکنند. صاحبان همچنین باید کارهایی را به برده های خود بسپارند که آنها از عهده انجامشان برآیند. 

 

بنا بر اعلام سازمان ملل و گروه های حقوق بشر، گروه تروریستی داعش تاکنون هزاران زن و دختر را در سوریه و عراق ربوده و از آنها به عنوان برده جنسی استفاده کرده است. عناصر داعش برخی از این زنان را می فروشند یا آنها را به یکدیگر هدیه می دهند. در ماه آوریل سال جاری میلادی (حدود 8 ماه پیش)، دیده بان حقوق بشر در خصوص رفتار بی رحمانه و سوء استفاده جنسی عناصر داعش با 20 برده جنسی در شمال عراق خبر داد.