مانور مشترک رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات !
این مانور در قرار گاه هوایی نالیس در ایالت  نوادا برگزار شد.

گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "خلبانان در این مانور، نهایت اقتدار رزمی خود را به نمایش می گذارند. عملیات پرچم سرخ، گسترده ترین تمرین نظامی هوایی است که در این مانور برگزار می شود.

 

در این مانور صدها جنگنده و بیش از 2500 خلبان از نیروی هوایی آمریکا بمدت 2 هفته توان رزمی خود را به نمایش می گذارند."

وی خاطرنشان کرد: "جنگنده های اسرائیلی در کنار اردن و پاکستان و مصر و امارات و عربستان و آلمان و ایتالیا و فرانسه در این مانور هوایی حضور داشتند."

 

گزارشگر صهیونیست گفت: "آمریکا اسکادرانی بنام متجاوز را ایجاد کرد، که در راستای رویارویی با  ایده های نظامی روسیه و چین پرواز می کند. این رزمایش تجلی رویارویی خیر و شر است."

وی افزود: "در این مانور جنگنده ها عملیات نظامی مختلف از جمله بمباران محموله دشمن فرضی را در صحرای نوادا تمرین کردند. پروازهای طولانی مدت و عملیات سوخت رسانی در جو نیز در این مانور تمرین شد. یکی از مهمترین بخش مانور هوایی، تمرین گریز از موشکهای ضد هوایی دشمن فرضی است."

این گزارشگر صهیونیست ادامه داد: "خلبانان  تجربه پرواز در مسیرهای هوایی جدید و نا آشنا را در این مانور کسب کردند."

 

گزارشگر صهیونیست گفت: "خلبانانی از کشورهای عربی با خلبانان اسرائیلی پرواز مشترکی انجام دادند. این مانور قدمت 40 ساله دارد اما اسرائیل طی 15 سال اخیر برای حضور در مانور دعوت می شود. آمریکا بتدریج شمار شرکت کنندگان را افزایش داده است."

سرگرد  "الف" معاون فرمانده یکی از اسکادرانهای نیروی هوایی اسرائیل مدعی شد: "تجربه ای را که در این مانور کسب کردیم، می توانیم در عملیات نظامی آینده حتی  برای 15 و 20  حتی 30 سال آینده بکارگیریم."