تسلط ارتش سوریه بر یک نقطه استراتژیک

به نقل از شبکه المنار، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه بر میدان اصلی در مرکز شهر  استراتژیک شیخ مسکین در جنوب سوریه در عملیاتی که با پشتیبانی نیروی هوایی به دست آمد مسلط شدند.

این منابع بیان کردند: احمد حامد المحمد سرکرده گروه موسوم به شهداء حوران به همراه تعداد دیگری از تروریست ها در این عملیات به هلاکت رسیده اند.

به گفته این منابع، تروریست ها دچار فروپاشی شده اند و تماس آنها با دیگر تروریست ها قطع شده است.تروریست ها متحمل شکست سنگین شده اند و در حال فرار از شهر شیخ مسکین به سوی شهر نوی در حومه درعا هستند.تعداد زیادی از سرکرده های تروریست ها به هلاکت رسیده اند و همه خطوط امداد رسانی آنها قطع شده است.ارتش سوریه قبلا جبهه شرقی و خیابان داروخانه ها را در شهر شیخ مسکین در حومه شمالی درعا به کنترل خود درآورده بود.

همزمان منابع سوری از نبرد سنگین ارتش سوریه با تروریست ها در شهر نوی در حومه درعا خبر دادند.

درخواست جبهه النصره و احتمال از سرگیری خروج تروریست ها از جنوب دمشق

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد: جبهه النصره منتظر موافقت با درخواست تخلیه افراد خود از منطقه حومه دمشق به سوی شهر ادلب است و دفاتر سازمان ملل در دمشق در حال انجام هماهنگی با دولت سوریه برای اجرایی کردن این درخواست هستند.

المیادین همچنین گزارش داد: خروج تروریست های داعش از ججر الاسود و کوی القدم در جنوب دمشق طی روزهای آتی از سر گرفته خواهد شد.قرار است راه دیگری غیر از مسیری که از مناطق تحت کنترل تروریست های جیش الاسلام می گذرد برای عبور تروریست های داعش در نظر گرفته شود.

اهدافی که طی دور روس ها در سوریه هدف قرار دادند

در همین حال وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های روسی بیش از 420 مرکز وابسته به تروریست ها را طی دو روز گذشته در سوریه هدف قرار داده اند.در این حملات تعداد زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیده اند.

درهم کوبیدن مواضع تروریست ها در حمص-حماه و دیرالزور

جنگنده ای سوری مواضع تروریست ها را در عنق الهوای و جب الریان و المریعیه و الجفره در حومه حمص، حماه و دیرالزور هدف قرار دادند.